Zaman durmuş gibiydi.
Etrafa kan sıçradı.
Wang Tianhao boş boş dururken, kızına sersemlemiş bir şekilde bakıyordu. Gökyüzünde aşağıya doğru bir kol düştü.
'Bu nasıl olabilir...'
Wang Yao'nun gerçekten kendisine karşı bir hamle yapmaya cesaret edeceğine asla inanmamıştı!
Asıl anlayamadığı şey, Wang Yao'nun gücünün nasıl bu kadar korkunç hale geldiğiydi. Kızı her zaman gizemli bir şekilde hareket etmiş ve son derece güçlü olsa bile, en fazla C-sınıfında olmalıydı. Ancak şimdi...
Bir hamle!
Gerçekten de, Wang Yao'nun bir hamlesini bile engelleyememişti!
'Bu nasıl mümkün olabilir!'
Neredeyse bayılacaktı.
Wang Yao'nun kendisine karşı saldırmasını kabul edemedi. Ancak, daha fazla kabul edemediği şey, Wang Yao'nun gücünün kendisinden çok daha yüksek ve hatta tamamen ezecek kadar yüksek olmasıydı!
Şu anda, Chen Feng ve Wang Chun da tamamen sersemledi.
Bu...
Yanlış mı görmüşlerdi?
Wang Yao?
Wang Tianhao'nun kolunu mu kesti?
Wang Chun vahşice kendini tokatladı. Yanağındaki şiddetli ağrı, gördüğü şeyin bir rüya olmadığını bildiriyordu! Wang Yao gerçekten Wang Tianhao'nun kolunu kesmişti!
Neden?
Wang Chun'un yüzünde sersemlemiş bir ifade vardı.
Wang Yao'ya bakmadan önce Chen Feng'e baktı.
Zihninde, kristal çizgi romanındaki melodramatik bir romantizm hikayesi ortaya çıktı.
Ancak, Chen Feng'in de kendisi kadar şok olduğunu bilmiyordu.
Bu senaryo yanlış yönde ilerliyordu, değil mi?
Aslında, hala biraz endişeliydi.
Xie Kangzhong'u gördüğü anda, Wang Chun ile aynı anda yardım sinyalini göndermişti. Ancak, Wang Yao hiç ortaya çıkmamıştı. Bu yüzden oldukça endişelenmişti. Daha sonra, Wang Tianhao ortaya çıkmış ve umudundan vazgeçmişti.
Ne şaka ama.
Wang Yao ona üç iyilik sözü vermiş olsa da, biyolojik babasını öldürmesini bekleyemezdi, değil mi?
Bu nedenle...
Neredeyse vazgeçmişti.
Ancak, Wang Yao'nun gerçekten gelmesini ve kararlı bir şekilde Wang Tianhao'nun kolunu kesmesini beklemiyordu. Doğrusu, eğer Wang Tianhao'nun tepki süresi bu kadar hızlı olmasaydı, kolu yerine kafası bedeninden ayrılırdı.
Bu lanet olası durum da neydi?
Chen Feng, aniden Wang Yao'nun daha önce kendisine söylediği şeyi hatırladı. O zamanlar, Wang Yao'nun Deniz Ejderhası kan özünü almak için söylediği bir şey sanıyordu. Ancak şimdi, ne demek istediğini anladı.
Wang Yao...
Onu çevreleyen büyük bir sır var!
Chen Feng onun önünde duran minyon siluete baktı. Aniden, kalbi titredi. Ailesiyle böyle kötü bir ilişkiye sahip olmak için, geçmişte ne tür sorunlar yaşadı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...