Bölüm 50: Yaşam ve Ölüm Alanı

1.4K 160 1
                                    


"Burası..."

Chen Feng'in kalbi hafifçe titredi.

Bu, Wang Yao'nun kendisinden ihtiyaç duyduğu yardım olduğunu biliyordu. Muhtemelen Wang Yao kısıtlamayı zorla yok ederse, bu süreçte lotus da yok olacaktı.

"Bırak ben yapayım," dedi Chen Feng usulca.

Dün, Wang Yao hayatını kurtardığından beri iyiliğini ödemek için buradaydı. Bu konu tamamlandıktan sonra, Wang Yao ile borcunun tamamlandığı varsayılabilirdi. Wang Yue'ye gelince?

Hehehe.

"Hum—"

Parlaklık ellerinin etrafında döndü; Chen Feng kısıtlamayı kaldırmak üzereydi.

"Bekle." Wang Yao onu geri çekti.

Chen Feng şüpheye düştü. "Mhm?"

Wang Yao başını salladı. Öne doğru yürüdü, sağ elini kaldırdı ve beyaz lotusu hedef aldı.

Bang!

Korkunç bir güç anında serbest bırakıldı.

Chen Feng'in ağzı açık kaldı.

Lanet olsun. Bu şeyi doğrudan yok etmek mi istiyor? Bu küçük kız neden sağduyuya uygun davranmıyor?

Ancak tam o anda, soğuk göletten bir kükreme ortaya çıktı. Korkunç bir güç buz gibi göletten yayıldı ve Wang Yao'nun saldırısını yok etti!

Boom!

Gölet'in yüzeyi titremeye başlarken soğuk gölet köpürmeye başladı.

Tehlike!

Chen Feng aceleyle geri çekilirken yüz ifadesi büyük ölçüde değişti.

Kaynak suyu aniden patladı.

Bang!

Aniden, buz göletinde muazzam bir canavar ortaya çıktı. 10 metrelik bir boya sahipti ve silueti tek başına göletin yarısını kaplamıştı.

"Hiss—"

Chen Feng soğuk havayı içine çekti. Bu aslında büyük bir kaplumbağaydı.

Kaplumbağa, kabuğunda olağanüstü bir şekilde dönen ışık ışınlarına sahipti. Yeşil renkli derisinde, hayal edilemeyecek kadar kalın olan katmanlar vardı. Boynunda asılı lekelere dolu bir madalya görülüyordu. Üzerinde ise "Duma" kelimesi belli belirsiz fark edilebiliyordu.

"Howl—"

Büyük kaplumbağa kükredi. Onun baskıcı sesi, göklerin çökmesine benzer şekilde, korkunç bir baskı yarattı. Daha önceki patlamadan sıçrayan kaynak suyu havada yoğunlaştı ve Chen Feng'in grubuna doğru birden fazla buz okuna dönüştü!

Wang Yao güldü. "Hmph!"

Bang!

Bir kılıç çizgisi indi.

Kırmızı renkli bir şok dalgası yayıldı ve tüm buz oklarını buharlaştırdı.

"İnsan ... "

"100 yıldır beklediğim eşyaya dokunmaya cüret mi ediyorsun?"

Büyük kaplumbağa ağzını açtı ve küçük siyah gözlerinde korkunç bir öldürme niyeti ortaya çıktı.

Chen Feng bunu duyunca titredi. Bu büyük kaplumbağa gerçekten konuşabiliyor mu? Bu nasıl bir ucubeydi!

"Bu değerli malzemeler aslında tabiat Ana'ya aittir. Ne zaman senin oldular?"

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin