Gen Üretim Derneği.
Beşinci aşama başladı.
Zhang Wei, yeni bir 3-yıldızlı F-Sınıfı gen formülü ve malzemelerini sağladı.
- - - -
Toprak-Solucanı Geni
Zorluk: 3 yıldız
Sınıf: F
Fonksiyon: Toprak-Solucanı kan özünü çekirdek olarak kullanır. Aynı iki F-Sınıfı gen reaktiflerini birbirine bağlayabilir ve reaktifin daha da gelişmesine olanak sağlar.
- - - -
Bu çok ilginç bir gendi. Düşük pratikliğe ve her türlü kısıtlama olmasına rağmen, araştırma değeri tartışılmazdı.
Herkes formülü öğrendikten sonra üretimlerine başladı.
Bu aşamaya ulaşabilenler, temelde F-Sınıfı formüllerde inanılmaz derecede iyi olanlardı. Sıradan F-Sınıfı formüller bu insanlara herhangi bir sorun teşkil etmez. Milyonlarca Altın Şehir vatandaşı rekabeti izlerken herkes ciddi bir şekilde üretime başladı ve Altın Şehrin üç temsilcisinin bu yarışmadan çıkmasını bekledi.
Öte yandan Chen Feng, üretiminde isteksiz gibiydi.
"Vaz mı geçti?"
"Sıgh, bu konuda hiçbir şey yapılamaz. Onun elenmesi zaten kesin bir gerçek, başka ne yapabilir?"
Herkes iç çekti.
Chen Feng, Wang Yue'yi gözünün köşesiyle gözlemliyordu.
Gerçekten.
Wang Yue oldukça meşgul görünüyordu, ama gerçekte, o da üretime başlamamıştı.
Chen Feng'i bekliyordu.
'İlginç.' Chen Feng alaycı bir şekilde gülümsedi. 'Üretime başlamayacağımdan korktuğun için mi beni teselli ettin? Eğer durum buysa, istediğini yapacağım.'
Shua!
Chen Feng kan özünü çıkardı.
Bang!
Gözlerinin önündeki alan değişti ve Chen Feng sayısallaştırılmış dünyaya girdi.
Sayısallaştırılmış dünyası şu anda kaotik bir durumdaydı. Kan özünden çıkarılan genler, engin dünyasının her köşesini doldurmuş durumdaydı.
Bu sayısallaştırılmış dünya henüz yapılandırılmamıştı.
Gökyüzü yok.
Dünya yok.
Geniş bir kaos vardı.
"Shua!"
Chen Feng elini salladı.
Gen arama adımını başlattı. Ancak, tam o anda...
Bang!
Havada bir çatlak ortaya çıktı.
Kaotik sayısallaştırılmış dünyada büyük bir yarık ortaya çıktı. Yüce bir siluet kendi sayısallaştırılmış dünyasını böldü ve ayağının altında bir erik çiçeği ile buraya girdi.
Bu kişi tam olarak Wang Yue'ydi!
Şu anda, yarışma mekanında; Zhang Wei aniden ayağa kalktı.
"Dijital savaş?"
Zhang Wei ifadesi büyük ölçüde değişti. Yarışmanın ilk turunda birinin dijital savaşa girmeye cesaret edeceğini hiç beklememişti. Bu, kişinin hayatını ortaya koyduğu bir durumdu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...