Bölüm 130: Şaşırtıcı Bir Başarı!

1.2K 156 4
                                    


Bang!

Chen Feng'in gözleri önündeki sahne, hiper boyutlu moda girerken değişti.

Chen Feng, her iki gözü de kapalıyken, bir kez daha bu tuhaf moda girmişti.

Bir formülü geliştirmek için kullandığı mod.

Shua!

Shua!

Işık siluetleri Chen Feng'in etrafında döndü.

Chen Feng içgüdülerine dayanarak ilerledi ve Şanslı Aura yardımıyla üretime başladı. Bu formülü seçtiğinden beri, formülün gerçek gücünü gösterecekti! Chen Feng içten içe kükredi.

Shua!

Shua!

Gen üretimi ilerledi.

Uzun bir süre sonra, Chen Feng ruhsal enerjisi tükendiği ve son derece bitkin hissettiği zaman, hiper boyutlu modu kullanarak formülü geliştirmeyi tamamladı!

Gen üretimi tamamlandı!

Üretimden sonra tuhaf bir parlaklık yayan bir gen ortaya çıktı.

Şans değeri tüketimi: 100 puan!

"100 puan..."

Chen Feng endişeyle nefes verdi.

'Şans değerinde bu kadar yüksek bir tükenme oranı... Umarım son ürün beni hayal kırıklığına uğratmaz.'

Shua!

Gen taraması.

İçgüdüsel olarak, Chen Feng sonuca baktı ve tamamen sarsıldı.

Bu gen... Aslında, Şanslı Aura'nın bunu seçmesine şaşmamalı! 100 puan şans değeri tükenmesine şaşmamalı! Buna değer!

"Yani, Şanslı Aura'nın seni seçmesinin nedeni bu mu?"

Chen Feng oldukça duygusallaştı.

İç yaralanmalar arasında ilk sırada yer almak mı?

Dış yaralanmalarda ilk sıra mı?

Lanetler arasında ilk sıra mı?

Chen Feng kuru dudaklarını yaladı. Gözleri parlıyordu. 'Üzgünüm.... Korkarım ki bu tur için ilk yer hala benim olacak.'

Böylece, Chen Feng'in canlı yayın odasında herkes inanılmaz bir sahne gördü.

Daha önce Icefox reaktiflerini birkaç kez başarıyla üreten Chen Feng aniden durmaksızın başarısız olmaya başlamıştı. Tek bir başarı olmadan sürekli olarak başarısız oldu!

Bu...

Hala Chen Feng miydi?

Asla başarısız olmayan Chen Feng?

"Neler oluyor?"

Herkes şok oldu ve anlayamadı.

"Onun genetik yeteneğini kullanmamasından kaynaklanıyor olabilir, ya da belki de vazgeçmiştir."

Bazıları tahmin etti, "Şu anki durumunun, bu formülün üretimini uygulamaya benzer olduğunu hissetmiyor musunuz? Bu formüldeki yeterliliğini artırmak için kraliyet deposundaki malzemeleri mi kullanıyor?"

Herkes: "..."

Pratik mi?

Artan yeterlilik mi?

Bu, Acemi Gen Yarışmasıydı!

"Durum böyle olmamalı, değil mi?"

Bazıları, Chen Feng'in aslında böyle bir şey yapacağına inanmıyordu.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin