Bölüm 103: Beklenmedik Kazançlar?

1.5K 171 2
                                    


"???"

Chen Feng'in gözleri aniden genişledi.

Diğerleri de bir göz atmak için geldi ve bir ağız dolusu soğuk havayı soludular. Bu dünyada böyle cennete meydan okuyan bir gen yeteneği var mıydı?!

Gen özelliklerini değiştirmek mi?

Bu hile benzeri bir yetenekti, değil mi?

"Wang ailesinin bu geni 'süper güçlü gen' olarak adlandırmasına şaşmamalı."

Şaşılacak bir şey yok...

Chen Feng aniden anladı.

F-sınıfındayken pasif gelişme nedeniyle, düşük bir savaş gücüne sahip olmasına rağmen, Wang Yue'nin ruhsal enerjisi hala aşırı derecede yüksekti. Şimdi, D-sınıfına yaklaştığına göre, daha da yüksek olmalıydı. Rüzgar ve Yıldırım Bıçağı isabet etmeden, hızlı bir şekilde ruh özelliği ile beden özelliğini değiştirmişti. Bununla, Chen Feng'in saldırısından kurtulabildi.

Daha sonra...

Ağır yaralı Wang Yue, hızlı bir şekilde ruh ile çeviklik özelliğini değiştirdi ve kaçtı.

Ağır yaralı olmasına rağmen, hala Genetik Birliğin kampına ulaşabildi!

Bu yetenek...

Gerçekten cennete meydan okuyor.

"Çok utanmaz."

Xu Fei, Wang Yue'yi azarlamak için çok yorgundu. "Başımdaki yara üzerine yemin ederim, Bu çocuk kesinlikle önceki hayatında dünyayı kurtarmış olmalı. Aksi halde, bu tür bir geni nasıl elde edebilir?"

ÇN: Burada karmadan bahsediyor. Önceki hayatında iyi işler yapan biri, sonraki yaşamında iyi bir servet ile kutsanacaktır.

Bir kişinin istediği gibi özelliklerini değiştirebilmesi mi?

Çok korkutucu!

Bu gen yeteneği ile, sadece en güçlü savaşçı olmakla kalmaz, aynı zamanda en güçlü büyücü, en güçlü savunmacı ve en hızlı izci olabilirdi!

ÇN: Burada, savaşçı, büyücü, savunmacı ve izci; özellik olarak sırasıyla güç, ruh, beden ve çevikliğe karşılık gelir. Buradaki büyücü, büyü yapan kişi anlamında değil, ruh özelliğinde pratik yapan kişiye atıfta bulunur.

Başka bir şeye bile ihtiyacı yoktu; sadece tek bir özelliği geliştirmek yeterli olurdu...

Xu Fei verilere gıpta ile baktı.

Chen Feng yavaşça, "Avantajları olmasına rağmen dezavantajları da var. Birincisi, Wang Yue'nin ileride ne kadar güçlü olacağına bakılmaksızın, şu anda hala çöp. Hiçbir savaş gücüne sahip değil ve kendisine bakmak için başkalarına muhtaç. Dahası, bu tür bir gen her şeye gücü yetiyor gibi görünse de, uygun gizli sanatlar olmadan, gösterebileceği gerçek savaş gücü mutlaka güçlü olmayabilir!" dedi.

"Doğru."

Herkes, bunu anlaşılır kabul etti.

"Ya bu yeteneğe uygun Gizli Sanatlar mevcutsa?" Shen Yi uysalca sordu.

"O zaman gerçekten yenilmez bir varoluş olur." diye yakındı Chen Feng.

Bu gerçekten her şeyin mümkün olduğu bir dönemdi. Böyle bir gen bile ortaya çıkmıştı?

Wang Chun başını salladı. "Gerçekten yenilmez."

Herkes içgüdüsel olarak ona baktı.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin