Bölüm 177: Yıldız Şehri!

1.3K 138 3
                                    


"Benimle gelin."

Hou Liang herkesi Deniz Şehri'nin şubesine getirdi.

Shua!

Shua!

Ekrandaki görüntüler sürekli olarak değişti.

"Karanlık ucube projesi..."

"Karanlık enerjinin doğumu ve yok edilmesi..."

"Alev Dağı istihbarat projesi..."

"Stormheart kontrol projesi..."

...

Birbiri ardına şok edici başlıklar ortaya çıktı.

Belgelerin sadece ön sayfası bile zaten şok ediciydi.

Arındırma mı?

Oldukça önemsiz hale geldi.

Yıllarca, çok fazla insan dünyayı yok etmeye çalışıyordu. Ancak, kaç tanesi başarılı oldu?

Bu çağda, bir anda güçlenen kişilerin ortaya çıkması oldukça normaldi. Yeni keşfettiği güçlerle, bir krallık kurmaya, bir şeyleri yok etmeye ya da güçleriyle şeytan kral olmaya çalışırlardı. Bunlar, günümüzde oldukça sıradan olaylardı. Ne yazık ki, bu insanların çoğu, hedeflerine ulaşamadan öldü. Bu insanların sadece küçük bir kısmı büyümeyi başardı.

Büyümeyi başaran bu insanlar ya da kuruluşlar, dünya için gerçekten tehlikeli olanlardı.

Bu, son derece normaldi.

Genetik Birlik ve Gen Üretim Derneği'nin verilerine göre, dünyayı tehdit edebilecek 236 vaka vardı.

Karanlık ucubeler mi?

Bunlardan sadece biriydi.

Ayrıca...

Karanlık ucubelerin tehlike seviyesi sadece 1 yıldızdı.

Ancak, "dünya için tehdit" etiketi olan herhangi bir olay, küçük görülmemeliydi. Bu nedenle, 1 yıldız derecesi olsa bile, Hou Liang gibi bir yaşlı harekete geçmeliydi.

Fakat bütün bir organizasyonun bununla ilgili olacağını hiç düşünmemişlerdi.

En dehşet verici şey, şu anda elde ettikleri kaba bilgilerden, "dünya için tehdit" olarak etiketlenen 236 olaydan, 72 tanesi bu organizasyonla ilişkiliydi!

Bu 72 olay arasında, 30 tanesi daha önce "doğal afetler", geri kalan 42 tanesi ise ayrı olaylar olarak değerlendirilmişti.

Bunun en korkunç yönü, burasıydı.

Şimdiye kadar gizlenmiş olan büyük bir organizasyon...

"Bu..."

Bunu düşünen herkes titredi.

Bu sefer, Chen Feng'in çok önemli bir şeyin resmini çektiğini biliyorlardı.

Hou Liang'ın ifadesi çirkinleşti. "Sadece bunlar mı?"

Bu bilgiler, sadece buzdağının görünen kısmıydı. Görünmeyen sayfalarda, bu projelerin her birinin ayrıntıları olmalıydı.

"Onları analiz edemeyiz. Görebildiğimiz tek şey bunlar. Büyütme ve optimizasyon bize daha fazlasını vermez. Kalan bilgiler için, sadece simülasyon ve tahmin yoluyla analiz edebiliriz." Analiz eden personel konuştu.

Hou Liang tereddüt etmedi. "Bir araştırma grubu oluşturun. Mümkün olan en kısa sürede bunlar çözülmeli!"

"Anlaşıldı."

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin