Bu bir kısıtlama tipi görevdi.
Bazı tarihi kalıntıları keşfetmek ve keşif sırasında karşılaştıkları kısıtlamaları kaldırmalarına yardımcı olmak için onlara eşlik edecek üst düzey acemi üretici istiyorlardı. Görev tamamlandığında, ödül olarak 5 yıldızlı bir formül vereceklerdi.
"Kısıtlama..."
Chen Feng çevrimiçi kontrol ettikten sonra anladı.
Sözde kısıtlama anlayışına dayanarak, kan özünden oluşturulmuş kilit gibi bir şeydi.
Bazı tarihi kalıntılarda, mutasyona uğramış canavarlar öldükten sonra, kanları toprağa karışır. Zamanla gelişir ve özel bir ruhani mühür haline gelip kendine özgü bir kısıtlama oluşturur. Kısıtlamanın kapsadığı herhangi bir yere girilemezdi. Zorla girmeye çalışanlar, kan özünün gücünden tepki alırdı. Son derece korkutucuydu.
Sadece bir gen üreticisi, sayısallaştırılmış modda kısıtlamayı kaldırabilirdi!
"Yani durum böyle."
Chen Feng zamanına bakarken, seçimlerin bugün yapılacağını fark etti ve gitmeye karar verdi.
Yeteneği hala yetersiz olduğunun farkındaydı. Bu seviyede bir kısıtlamayı çözemeyeceğini çok iyi biliyordu. Ancak, bir umut var olduğu sürece, asla pes etmeyecekti.
Ödülü 5 yıldızlı bir formül idi!
Eğer onu elde edebilirse...
Chen Feng yumruğunu sıktı.
Verilen adrese göre 7. katın 23. salonuna ulaştı. Görüşmelere başlanmıştı. Sahnede görkemli bir şekilde birkaç kişi dururken aşağıda da acemi gen üreticileri duruyordu. Bedenlerinden yayılan auralardan, bu insanlar aslında E-sınıfı genetik savaşçılardı!
"E-sınıfı..."
Chen Feng kaşlarını çattı.
Gereksinimleri düşük olmayacak gibi görünüyor.
"Sessizlik!"
Sahnede lider gibi görünen adam eliyle işaret etti.
Salon hemen sakinleşti.
"Ben Xu Fei."
"Buradaki herkes, dakikliğinizden dolayı teşekkür ediyorum. Bu sefer tarihi bir harabeye gireceğiz. Bize yardımcı olması için bir gen üreticisine ihtiyacımız var, bu yüzden Gen Üretim Derneğine bu görüşme oturumunu bildirdik. Şartlarımızın sınırlamaları nedeniyle, sadece acemi bir üretici seçebiliriz."
Burada biraz durakladı. "Güçlü biri."
Whoosh!
Tüm gen üreticileri birbirlerine düşmanlıkla baktı ve salondaki atmosfer anında gerginleşti.
Ödül 5 yıldızlı bir formül idi!
Bu, Gen Üretim Derneği formüllerinin verilerini aktarmasından farklıydı. Normal bir formülün verileri her zaman bir çip içinde mühürlenir. Çip açılmadan önce satılabilirdi! Öğrenmek istemeseler bile, büyük miktarda para için satabilirler! Para, birçok insanın üretim seviyesini birkaç yıldız arttırması için yeterliydi.
Chen Feng sessizce izlerken gözleri daraldı.
"Bugünkü oturum çok basit."
Xu Fei eski görünümlü bir disk çıkardı. Üzerinde çok sayıda kan rengi çatlak görülüyordu. Kırmızı ışık, diskin ortasındaki kan özünde bir göz gibi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...