"Buz Mavisi İpek."
Xu Fei çok heyecanlıydı. "Sonunda buldum."
O çim sapını dikkatlice yakaladı.
Ancak, tam o anda, gizli odadaki duvarlar büyük bir canavarın derisine dönüşürken tüm oda titredi. Her iki taraftaki duvarlar aslında bu canavarın bedeniydi!
"İyi değil."
Herkesin ifadesi değişti.
Kamuflaj!
Bu bir buz bukalemunu yeteneğiydi. Bu çirkin buz canavarı aslında buz bukalemunun kan soyu genine sahipti!
Bang!
Canavar saldırıya geçti.
"Dikkatli olun."
Zhou Ling alarma geçti.
Shua!
Havada yüzen bir buz aynası ortaya çıktı.
Bang!
Büyük buz canavarı aşağı doğru saldırdı ve buz aynasını hemen parçaladı. Ayna sadece bir an için saldırıyı geciktirdi. Ancak, bu bir saniye Xu Fei'nin vücudunu yuvarlayarak tepki vermesi ve kaçması için yeterliydi.
Bang!
Zemin parçalandı.
Aslında saldırı sonucunda yerde bir krater oluştu.
"Lanet olsun."
Xu Fei, tüm vücudunun terlediği noktaya kadar alarma geçti. Eğer daha önce Zhou Ling'in hızlı tepkisi olmasaydı, muhtemelen burada ölecekti. Bu korkunç olurdu.
"Sadece E-sınıfı mutasyona uğramış bir canavar..."
Xu Fei öfkelendi.
Bang!
Parlak, yoğun alevlerin eşlik ettiği sayısız yumruk aşağı doğru indi ve büyük buz canavarının vücudunda birbiri ardına bir göçük yarattı. Sonunda, canavar dövülerek öldürüldü! Saf savaş tipi bile olmayan bir E-sınıfı mutasyona uğramış canavar ona pusu kurmaya mı cesaret etti? Ve neredeyse pusuya düşüyordu.
Aşırı öfkelendi!
Xu Fei acımasızca büyük buz canavarını sıvı birikintisine dönüşene kadar ayaklarının altında ezdi.
Xu Fei, daha önce hazırladığı kaba çim sapını dikkatlice koymadan önce çevresine baktı. Bu sırada grup rahatladı. Görev tamamlandı.
"Hadi gidelim."
Xu Fei başını salladı.
Grup hızla ayrıldı, ancak girişe ulaştıklarında...
Bang!
Dördüncü tabakanın girişindeki duvar parçalandı.
Bir grup genç ortaya çıktı. 3.yıl 2.sınıf öğrencileri ve öğretmeni gelmişti! Chen Feng, bilinçaltında Tie Shi'nin arkasına saklanarak kaşlarını çattı ve sadece siluetinin yarısını gösterdi.
"Aslında dördüncü katmanda biri mi var?"
Xie Kangzhong bunu beklemiyordu. Onlara bakarken, bunun bir grup E-sınıfı genetik savaşçı olduğunu fark etti ve hemen anladı. Kayıtsızca, "Burada antrenman yapmak istiyoruz. Burayı bize teslim edebilirsiniz."
"Tamam."
Xu Fei başını salladı.
Zaten bu grupla savaşmak için herhangi bir planları yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...