Yağmur yağıyordu.
Herkesin ifadesi ciddileşti.
Yağmur sesi durmaksızın yankılandı.
Ci-
Ci-
Beyaz bir aura ortaya çıktı ve titremeye başladı.
Bu...
Herkes, bir ağız dolusu soğuk hava soludu.
Hua!
Hua!
Çiseleyen yağmur, bir anda sağanağa dönüştü.
Shen Wei'nin alevlerden yarattığı alan bile durmadan küçüldü. Sağanak yağmurun altında, alevlerden oluşan alan yavaşça küçülmeye başladı. 9 metre, 8 metre, 7 metre...
"Gücü arttırmaya çalışacağım." Shen Wei soğuk bir şekilde dedi.
Bu seviyedeki bir yağmur ona zarar veremezdi.
Ancak...
Wang Chun onu durdurdu ve başını "hayır" der gibi hafifçe salladı.
Sadece şimdi, alevin yoğunluğunu arttırdığı zaman, herkesin yüzlerinin kızardığını fark etti. Hepsi, yarattığı bu yüksek sıcaklığa dayanıyordu.
Eğer yağmur damlalarını buharlaştırmak için alevlerin yoğunluğunu yükseltirse, bu insanlar dayanamazdı. Mevcut sıcaklık, zaten dayanabilecekleri en yüksek sıcaklıktı.
"O zaman ne yapacağız?" Shen Wei düşük bir sesle sordu. Düşmanlarını bulamadan, pek bir şey yapamazdı.
Hiçbir zaman böylesi bir durumla karşılaşmamıştı. Böyle korkunç bir alan saldırı yöntemi kullandığı halde düşmanlarını bulamamıştı.
Lanet olsun!
Herkesin ifadeleri çirkinleşti. Bu devam ederse, ölümlerine yol açabilirdi. Düşman mı? Yerini bile bilmiyorlardı! Böyle bir durumdayken, tamamen çaresizlerdi.
"Peki ya, zemine bir çukur kazarsak?" Chen Feng aniden önerdi .
Önceki hayatında, "Minecraft" adında bir oyun olduğunu hatırladı. Yağmurdan korunmak için kolayca bir şeyler inşa edebilir veya bir mağara kazabilirdi.
Şu anki durumlarında, bu mümkün gibi görünüyordu?
"Deneyeyim."
Bir gölge savaşçısı zemine saldırmaya başladı.
Bang!
Zemin hasar gördü.
Ancak, yerde sadece çatlaklar ortaya çıktı. Buradaki toprak aşırı derecede soğuktu. Bu nedenle, burada bir çukur kazmak neredeyse imkansızdı.
Wang Chun'un ifadesi çirkinleşti. "Korkarım bu işe yaramayacak..."
Düşmanlarının taktikleri hayal güçlerini aşmıştı.
Chen Feng gölge savaşçılarına baktı. "Hala bulamadınız mı?"
Uzun bir süre olmuştu, ancak yoldaşları henüz düşmanı bulmamıştı.
"Düşman, tüm keşif yeteneklerini engellemiş." gölge savaşçılarından birisi ciddi bir şekilde konuştu.
"Ben de onları bulamıyorum." Shen Yi başını hafifçe salladı. "Düşmanımız kesinlikle keşif yeteneklerini engelleyen bir yeteneğe sahip."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...