Bölüm 135: Mavi Yarasa Geni!

1.2K 134 2
                                    


Dördüncü tur: formül seçme sahnesi.

Shua!

Işık titredi.

Her üreticinin mevcut gen formülü ortaya çıktı.

Bu sefer, üreticilerin seçimlerine pek fazla tepki yoktu. Çünkü bu turda, seçilen formülün etkisi oldukça azdı.

4 yıldızlı formül mü?

5 yıldızlı formül mü?

Pek bir fark yoktu.

Yalnızca, katılımcıların hakim oldukları formüllerle uyumlu geni seçmesi ve seçilen destek tipi genin gücünü göstermesi gerekiyordu.

Gerçekte, şimdiye kadar hayatta kalan katılımcılar ya orta düzeyin ileri aşaması ya da orta düzeyin zirvesi olan üreticilerdi. Onların yıldız seviyesi en az 60 yıldız veya üzeriydi!

Her bir orta düzey üretici, zengin miktarda gen formülüne sahipti.

İyileştirme...

Savunma..

Saldırı...

İyi oldukları alanların yanı sıra, diğer birçok formülde de ustalaşmışlardı.

İkinci ve üçüncü turda, bu formüllerin çoğunu kullanamadılar. Ancak bu turda, formüllerini en iyi şekilde kullanabilirler.

Bazı kişiler, veri tabanlarını yeniden düzenlemeye başlamıştı.

Qin Hai: Toplam 25 tane destek tipi gen formülü.

Yun Xiaoduo: Bilinmeyen sayıda destek tipi gen formülü. Ancak, kayıt verilerine dayanarak, bir zamanlar kayıtlı olan destek tipi gen formülü... 22 adet.

Bunun dışında, diğer katılımcıların her birinde 10 veya 20'den fazla formül vardı.

Sadece çok az kişide 10'dan az formül vardı.

Ve Chen Feng'e benzer olanlar?

Diğerlerinin hiçbiri böyle bir durumda değildi.

Tüm bu katılımcılar, yıllarca süren uygulamalardan geçerek bu seviyeye adım adım ulaşanlardı. Bu gerçek, acemi üretici olduklarında, seviyelerini yükseltmek için büyük miktarda gen formülünün gerekli olduğunu anladıkları zaman özellikle doğruydu.

Chen Feng'e gelince?

Sadece üç ay.

Rekabetin hangi açısından test edildiğine bakılmaksızın, Chen Feng'in zayıflığına değinirdi.

"Tek bir destek tipi formülü bile yok mu?"

İzleyiciler kayıtları gördüğünde hayrete düştüler.

Chen Feng'in bu açıdan az sayıda destek tipi gen formülüne hakim olduğunu düşünmüşlerdi. Ancak, hiçbir destek sınıfı gen formülünün olmamasını beklemiyorlardı.

"Kahretsin! O zaman, sadece burada seçtiği geni kullanabileceği anlamına mı geliyor?"

"Bu..."

"Bununla nasıl kazanabilir?"

Herkes şaşırmıştı.

Eskisinden farklı olarak, şimdi, Chen Feng'in oldukça fazla hayranı vardı. Onlar, sonunda Chen Feng'in kazanacağını umuyordu.

Ancak...

Tek bir formül bile yok mu?

Seyirciler, sersemlemiş bir şekilde 10'dan fazla destek tipi gen formülü olan yarışmacılara baktı.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin