Bölüm 34: Kan Yiyen Metamorfoz

1.5K 186 2
                                    


Şu anda, uzaktaki sahilde, her iki siyah giysili adam, karşısında ne olduğunu fark etmişti.

"İlginç. Ejderha 1, anlaşılan biraz sorun olacak gibi görünüyor," siyah giyinik adam gülümseyerek dedi.

"Korkacak ne var, Ejderha 2?"

Ejderha 1 sakince gülümsedi. "Birkaç E-sınıfı vahşi köpek. D-sınıfı adamın kaçması üzücü olsa da, bu adamlar, Deniz Ejderhası kan özünü üretmek için hala yeterli."

"Oh, şimdi mi hamlemizi yapıyoruz?"

Ejderha 2'nin yüzünde bir gülümseme belirdi.

"Mhm."

Ejderha 1 başını salladı. "Uğursuz bir duygu hissediyorum. Beklenmedik bir şey olmasını önlemek için, sen gidip o vahşi köpeklerle uğraşırken, ben de Deniz Ejderhası kan özünü rafine etmeye başlayacağım. Hazır gitmişken, o öğrenci grubunu da yok edebilirsin."

"Anlaşıldı."

Ejderha 2 başını salladı. "Yeni öğrenciler. Sabırsızlıkla bekliyorum, hehehe."

Whoosh!

Zifiri siyah figür bir anda kayboldu.

"Ah."

Ejderha 1 başını salladı.

Denizdeki girdaba baktı. Girdap çılgınca bükülüyordu ve aslında tüm denizin gücünü öze yoğunlaştırmıştı. Tüm kan kırmızısı renk girdabın çekirdeğine çekilirken denizin rengi berraklaştı. Ejderha 1 havayı işaret etti ve girdap aniden tersine döndü, D-sınıfı mutasyona uğramış canavarı serbest bıraktı.

Bang!

D-sınıfı mutasyona uğramış canavar serbest kaldı, vücudu kanla kırmızıya boyanmıştı.

"Howl—"

Bir kükremeyle, mutasyona uğramış canavar öne doğru atıldı. Kırmızı renkli gözleri Ejderha 1'e sabitlendi ve açgözlülükle doluydu. Ejderha 1'in vücudunda tanıdık bir koku hissediyordu.

Whoosh!

Ejderha 1'e doğru saldırdı.

"Haha, senin için uzun zamandır bekliyordum."

Ejderha 1'in bakışları uğursuzlaştı. "Bir bakayım. Bir ejderhanın gücünü taşıyabilecek misin?"

"Xiu!"

Ejderha 1 kendi parmağını kesti ve kan özündeki bir damla kan, mutasyona uğramış canavarın vücuduna uçtu. Ejderha 1'in vücudunda sadece zayıf bir ejderha gen izi vardı. Ancak içinde, zayıf bir ejderha geni olan bu kan damlası, sayısız kan soyu gücüyle oluşan Deniz Ejderhası genini tamamlamak için yeterliydi.

Bang!

Tuhaf bir ışık demeti gökyüzüne doğru yükseldi.

"Bastır!"

Işık, Ejderha 1'in ellerinin etrafında dolaştı ve mutasyona uğramış canavarı havada durdurdu. Bu mutasyona uğramış canavarı tamamen yok etmesi ve bir damla Deniz Ejderhası kan özüne dönüştürmesi gerekiyordu.

Bu kan özü damlası için çok fazla fedakarlık yapmışlardı!

Bu sefer, tek bir hatayı bile göze alamazdı!

* * * *

Aynı zamanda, halka şeklindeki adada,

Chen Feng ve ayrılmaya hazırlanan grup durduruldu. O siyah giysili adam herkesin yolunu sessizce kapatmıştı.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin