"Sen?"
Chen Feng şüpheyle başını kaldırdı.
"Ben King Kong, bu sanal dükkanın yöneticisiyim." Uzun boylu ve şişman olan adam soğuk bir şekilde belirtti.
"Oh, Merhaba."
Chen Feng biraz şaşırdı.
"Hehe, Merhaba mı? Kıçım!" King Kong öfkelendi, "Ben, baban, iki gündür burada değildim, ancak satışlarım %50 oranında düştü! Benim dükkanımda gen satman için sana kim izim verdi? Sadece bir çaylaksın. Ürünlerin bile bu değersiz Ahşap-Ayı genleri. Babanın son iki günde ne kadar kaybettiğini biliyor musun?!"
"Normal bir Ahşap-Ayı geni sadece 5.000 yuan'dan satılabilir. Bir zirve - özellikli olağanüstü Ahşap-Ayı geni en az 10.000 yuan değerindedir!"
"Koyduğun genler, satması zor olan en düşük özellikte olanlar. Başkaları tarafından oluşturulan yüksek özellikli genler birkaç saat içinde satılıyor. İşimin ne kadarını engellediğini biliyor musun?"
King Kong çok öfkeliydi.
"Oh."
Chen Feng şüpheli hissediyordu. "Neden bir kısıtlama emri oluşturmuyorsun?"
Kısıtlama emri.
Vesayet sistemi tarafından sağlanan katma değer hizmetiydi. Sonuçta, sanal topluluk para kazanmak için gerekli. Bu nedenle, gen dükkanlarının vesayeti sadece basit bir kurala sahipti. Sadece kısıtlama emrini satın aldıktan sonra istedikleri gibi bir kural koyabilirlerdi. Örneğin; gen kategorilerini, gen türlerini ve gen özelliklerini kısıtlamak ve hatta bir kara liste eklemek.
Ayda 10.000 yuanlık bir ücreti vardı. Belirli bir alışveriş seviyesine sahip dükkanlar için bir zorunluluktu.
King Kong'un ifadesi dondu.
"Satın almamışsın gibi görünüyor."
Chen Feng bir anda anladı.
Bu adam, 10.000 yuan harcamak istemiyordu, ayrıca da acemi gen üreticilerinin ürünlerini kendi dükkanında satmak istemiyordu. Bununla birlikte, normal şartlar altında, insanlar satacakları zaman mevcut her yerde satarlar. Hangi şartlar altında olduğunu kim umursardı ki? Bu dürüst olmayan bir kişinin mükemmel bir örneğiydi. Kısıtlamalar koymadığınız için, birisi hangi koşullarınız olduğunu nasıl bilebilir? Tahmin ederek mi?
"Ben, baban, satışımı kontrol etmene ihtiyacım var mı?" King Kong aşağılanma ve öfke içine bağırdı. "Çek git! Babanın dükkanı çaylakları hoş karşılamıyor."
"Tamam."
Chen Feng hafifçe başını salladı ve ayrıldı.
Ancak bundan sonra King Kong tatmin oldu. Hmph, bir kısıtlama kurmak için 10.000 yuan harcamak mı? Hiç gerekli değildi. Bu çaylaklar, onlara sadece iyi bir azarlama yeterliydi ve bir daha gelmeye cesaret edemezlerdi.
Ancak...
Arkasını döndüğü zaman yüzü dondu.
Başlangıçta boş olan cam raflarda, birbiri ardına Ahşap-Ayı gen reaktifleri ortaya çıkmıştı. Sekiz boş alan aniden dolmuştu!
Ve bu genler...
"S*ktir!"
"Lanet olası p*ç!"
King Kong aşırı öfke nedeniyle titriyordu. Bu velet, aslında ayrılmadan önce tüm genlerini satılık olarak mı koydu? Ve bunu, gözünün önünde mi yapmıştı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...