"Bu aşama, ruhsal enerji kontrolü hakkında olacak."
"Acemi Gen Yarışmasında, ruhsal enerji kontrolü son derece önemlidir. Bir kişi, üretim becerilerini geliştirmek için son dakikada ruhsal enerji kontrolünü arttırabilir."
"Bu aşama çok basit. Sadece 0 ve 100 puan olacak. Üç dakika sonra hayatta kalanlar geçecek."
"Shua!"
Zhang Wei bu sözleri söylediği an, herkesin gözleri önündeki sahne bir kez daha değişti.
"Hum—"
Sanal dünya şekillendi.
Çevreleri, geniş bir okyanus haline geldi. 100'den fazla üretici, denizde bir tahtanın üzerinde yüzüyordu.
"Bu da ne?"
Chen Feng ciddi bir ruh halindeydi.
Hayatta kalmak mı? Bu ne anlama geliyor?
Hua!
Aniden, deniz suyu dalgalandı.
Deniz suyu damlaları sıçradı ve korkunç bir ses geldi. Buradaki suda ciddi bir sorun var gidi görünüyordu. Birisi içine düştüğünde, kesinlikle ölecekti.
Sadece deniz dalgalarından hayatta kalmak mı gerekiyor? Ancak, bunun ruhsal kontrol ile ne ilgisi var?
Chen Feng şüpheli hissederken aniden.
"Ka!"
Altındaki tahtada yavaş yavaş yayılan bir çatlak ortaya çıktı.
"İyi değil."
Herkesin ifadesi büyük ölçüde değişti.
"Hum—"
Ruhsal enerjilerini yaydılar.
Parçalara ayrılacak olan tahta, ruhsal enerjinin kontrolü altında, tekrar bir araya geldi ve yepyeni bir tahta gibi göründü.
"Yani böyle çalışıyor."
Chen Feng aydınlanmış hissetti.
Ruhsal enerjiyi kullanarak, tahtayı kontrol etmek ve parçalara ayrılmasını önlemek mi?
Ruhsal enerjinin böyle aşırı kontrolü ve bitmeyen deniz dalgalarıyla birlikte, kişinin ruhsal kontrolü üzerindeki baskısı zamanla artacaktı. Artık dayanamayan kişi denize düşüp ölecekti.
Doğal olarak, ruh özelliği çok düşük olan üreticiler hemen elenecektir.
Bir taşla iki kuş öldürmek...
Bang!
Deniz suyu şiddetlendi.
Splash!
Birbiri ardına üreticiler denize düşmeye başladı.
Eleme!
Gerçek eleme böyle görünüyordu!
Deniz suyunun şiddetti hala artıyordu.
Deniz yüzeyinde, Wang Yue bacaklarını çapraz yapıp oturuyordu. Altındaki tahta hala hareketsizdi. Son derece güçlü ruhsal enerjisi, herkes üzerinde hakimiyet sağladı ve hiç kimsenin geçemeyeceği biri oldu.
İkinci dakikada; bir kez daha, bir grup insan denize düştü.
Bazıları ruhsal kontrolünü zorla geliştirmek için genetik yeteneklerini kullandılar. Ancak, bazılarının ruhsal kontrolü, geliştirme süresinden çok kısa olması nedeniyle denize düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...