Bölüm 169: Arındırıcı!

1.3K 139 8
                                    


"Ücretsiz formüller nedir sorabilir miyim?" Chen Feng yavaşça sordu.

"Bunu sormak isteyeceğini biliyordum." Hou Liang istemeden güldü ve yüzündeki gülümseme bir anda kayboldu. "Qin Hai'nin vücudundaki siyah aurayı fark edip etmediğini merak ediyorum?"

Chen Feng'in kalbi titredi. "Doğal olarak."

Siyah aura son derece korkutucu ve çok güçlüydü. Çünkü, saldırı ve savunma için kullanılabiliyordu. Ayrıca sayısallaştırılmış dünyaya girebilir, kendini sahte genlere dönüştürebilir ve hatta kişinin vücudunu iyileştirebilirdi. Görünüşte her şeye gücü yeten bir varlık gibiydi.

Hou Liang'ın ifadesi ciddileşti. "Bu siyah aura, Karanlık Enerji dediğimiz bir şey."

Karanlık Enerji mi?

Chen Feng'in kalbi titredi.

Hou Liang yavaş yavaş açıklamaya devam etti, bu dünyanın gizemlerini Chen Feng'e açıkladı.

Bu son derece büyük bir dünyaydı. Sayısız tuhaf gen olmasına rağmen, tüm bu genlerin gücü, bu dünyanın devam etmesini sağlayan dengeli bir enerji döngüsü oluşturuyordu.

Ancak...

Tuhaf bir enerji ortaya çıkmıştı ve ortaya çıkış nedeni bilinmiyordu. Her türlü enerjiyi yutabiliyordu. Bu durum, dünyanın dengesine kalıcı hasar verebilir ve hayal etmeye bile cesaret edemedikleri sonuçlara neden olabilirdi!

Bu, tüm dünyanın dengesini altüst etti. Eğer büyümesine izin verilirse, onun tarafından yutulan enerji miktarı, tüm dünyayı yok etmeye yeter! Bu enerji, sözde Karanlık Enerji idi!

Genetik Birlik, bu karanlık enerjiyi yok etmek için, gizli bir şube kurmuştu. Bu şubenin görevi, karanlık enerjiyi izlemek ve yok etmekti!

Yıllar boyunca, denetleyiciler ve karanlık enerji arasındaki çatışma hiç bitmemişti. Karanlık enerji sürekli ortaya çıksa da, denetleyicilerin sayısı da durmadan yükseldi. Varlıklarını halktan gizleyerek, karanlık enerjiyi bastırmayı başardılar. Ancak, herkesin beklentilerinin aksine...

Bu yıl, bir değişken ortaya çıkmıştı.

Chen Feng'in kalbi titredi. "Hangi değişken?"

Hou Liang uzun bir iç çekti. "Mutasyon!"

Başlangıçta, sadece içgüdü ile hareket eden karanlık enerjinin bir kısmı mutasyona uğradı ve zekaya sahip olmaya başladı. Kaçma ve saklanma yeteneğine sahip oldu. Onlara karşı, normal yöntemler etkisizdi. Bu mutasyona uğramış şeyler, güçlerini arttırmak için sürekli olarak enerji tüketiyorlardı. Artık daha gizli ve daha korkunç hale gelmişlerdi.

Başkalarının zekası da dahil olmak üzere, her şeyi tüketiyorlardı. Şaşırtıcı olan şey, kişinin zekası yutulduğunda, o kişi karanlık enerjiyle aynı varlığa dönüşüyordu.

Genetik Birlik tarafından bu yeni evrimleşmiş varlıklara 'Karanlık Ucube' denildi.

Chen Feng: "... "

Anlaması kolay bir isim.

"Oh, doğru," Hou Liang bir şey hatırladı, "Qin Hai'nin kuzeni tam olarak o karanlık ucubelerden biri."

"Hisss—" Chen Feng bir ağız dolusu soğuk havayı soludu.

O adamın bu kadar korkutucu olmasına şaşmamalı.

Yani bu, karanlık ucube miydi? Karanlık enerjiden oluşuyor, vücutlarını fiziksel bir forma dönüştürüyor ve inanılmaz derecede güçleniyorlar. Karanlık ucubeyi yok etmenin sadece bir yöntemi var—

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin