Bölüm 197: Kimsin Sen?!

1.1K 136 16
                                    


Aşırı İzlanda'da, havaya korkunç bir aura yayıldı.

Chen Feng ve diğerleri, buz mağarasının kalıntılarında saklanıyordu. Bu uzmanların tespitinden kaçınmanın imkansız olduğunu biliyorlardı. Ancak, en azından bu, onlara biraz güvenlik duygusu veriyordu.

Çok uzakta olmayan Xia Yan'ın vücudu hala titriyordu.

Chen Feng iç çekti. "Bu kadın..."

Tek bir Xia Yan'ı öldürmek, aslında böyle güçlü düşmanların dikkatini çekmişti?

Bunun asıl sebebi neydi?

"Bütün bu süre zarfında, önemsiz birini öldürdükten sonra güçlü kişilerin ortaya çıkmasının sadece bir okulda olacağını düşünmüştüm."

Wang Chun buna bulaşmak bile istemiyordu. "Bu A-sınıfı p*çlerin ortaya çıkma sebebi, Xia Yan'ın sevgilisi ya da babası yüzünden kaynaklanıyorsa, ölsem bile huzur içinde olmayacağım."

"..." Chen Feng öfkeyle ona baktı. "Konuştuklarını duymalarından korkmuyor musun?"

"Sorun değil." Shen Yi elindeki hafif parlaklık ile konuştu, "Onların tespitini engelleyebileceğimden emin değilim; Ancak, söylediklerimizi kesinlikle duyamazlar."

Gizlenme! Shen Yi'nin ustalaştığı şey buydu.

"Teşekkürler." Chen Feng ileriye doğru bakarken hafifçe başını salladı.

Gerçekten hayatta kalabilirler mi?

Xia Yan'ın arkasındaki organizasyonun ortaya çıkacağından kesinlikle eminlerdi. Orijinal plana göre, D-sınıfı veya C-sınıfı takviyelerin ortaya çıkması yönündeydi. Beklenmedik bir şekilde, A-sınıfı uzmanlar ortaya çıkmıştı!

Ayrıca, beş kişiydi.

A-sınıfı savaşçılar, bu gizemli organizasyonda çok mu fazlaydı?

Ya da belki...

Xia Yan'ın organizasyonda eşsiz bir kimliği vardı?

Aniden, grubun lideri harabelere doğru yürümeye başladı.

Chen Feng ve diğerleri nefeslerini tuttu ve kendilerini dikkatli bir şekilde gizlediler.

Shua!

O kişi harabelere ulaştı. Şu anda, Chen Feng ve grubunun konumlarından sadece 5 metre uzaktalardı. Dahası, Chen Feng belli belirsiz rakiplerinin kendilerine baktığını hissediyordu.

Keşfedilmişlerdi!

Chen Feng'in ruh hali ciddileşti.

Aslında, A-sınıfı bir uzmanın önünde saklanmaları imkansızdı. Şu anda sadece bu A-sınıfı uzmanın onlarla ilgilenmeyecek kadar tembel olmasını umabilirdi...

"Hepiniz... Beni kurtarmak için mi buradasınız?" Xia Yan'ın zayıf sesi duyuldu.

Never Second ortaya çıktığı zaman, tüm umutlarından vazgeçmişti. Beklenmedik bir şekilde, organizasyon kendisini kurtarmak için buraya çok sayıda uzman göndermişti. İlk kez bu kadar duygusallaşmıştı.

"Seni kurtarmak mı?" Uzman grubunun lideri sakince gülmeden önce Xia Yan'a baktı. "Merak etme. Giderken seni de yanımızda götüreceğiz."

"?!"

Xia Yan'ın beyninde bir soru işareti çıktı. Bu ne anlama geliyordu?

Aniden,

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin