Bölüm 80: Her Adımda Tehlike

1.3K 157 0
                                    


"Hu -"

Kum fırtınası hala etraftaydı.

Chen Feng ve geri kalan 7 kişi, kum fırtınası içinde seyahat etti.

Herkesin ifadesi oldukça ciddiydi. Yanılsama Yılanlarla karşılaşsalar bile, yılanları görmezden geliyor ve onlardan kaçınıyorlardı. Herkesin dikkati, herhangi bir zamanda ortaya çıkacak düşmandaydı.

Tehlike duygusu, herkesin zihninde yankılanıyordu.

Qin Jie, biraz bile gevşemeye cesaret edemedi.

Hem gözlerindeki ışık hem de kulakları titredi.

Her iki genetik yeteneğini de maksimumda çalıştırıyordu.

Düşmanların ne kadar güçlü olduğuna bakılmaksızın, en azından izlerini bulabileceğine dair güveni vardı.

"Onların gücü de zirve E-sınıfı olabilir."

"Bizden daha güçlü olsalar bile, fark aşırı fazla olmaz. Aksi takdirde, bizi bu şekilde avlamalarına gerek kalmazdı. Bu nedenle, hala bir şansımız var."

An Te'nin ekibi tarafından çıkartılan sonuç buydu.

Şimdi, tehlikenin ortasında, hayatta kalma şansı aramaları gerekiyordu.

Aniden, uzakta şiddetli bir fırtına ortaya çıktı.

Önceden geldikleri yerde, şiddetli kum fırtınaları aniden yavaşlamaya başladı. Kum fırtınasının içinde, bir siluet belli belirsiz görülebiliyordu.

"Orada!"

Qin Jie, hemen fark etti.

Anormallik!

Kum fırtınası içinde bir şey vardı.

"Dikkatli ol," diye uyardı An Te.

Herkes savaş pozisyonunu aldı ve kum fırtınası dağılırken, siluet daha belirgin hale geldi. Siluet, içinde gizlendiği kum fırtınasıyla inanılmaz bir uyum içindeydi.

Aniden, göz kamaştırıcı bir parlaklık etrafa yayıldı.

"Dikkatli olun!"

Herkes savunma duruşuna geçti.

O anda, gözleri odaklarını kaybetti.

Bang!

İçgüdüsel olarak herkes saldırısını serbest bıraktı.

Saldırılar önlerindeki her şeye isabet etti.

Bang!

Yüksek bir ses eşliğinde, tüm saldırıları yere indi.

Kısa bir süre sonra, kum fırtınası normal durumuna döndü. Siluet ortadan kaybolmuş gibiydi.

"Kaçtı mı?" Qin Jie mırıldandı.

Siluet garip bir his yayıyordu. İnsan gibi görünüyordu ama aynı zamanda insan değil gibiydi. Anında ışık yayma yeteneği... bu hangi genetik yetenekti? Lazer Çekimi mi?

Başını salladı.

"Gerçekten çok güçlü değildi."

Wang Chun rahatlamış hissetti.

"Gerçekten."

Qin Jie başını salladı. "Rakibimizin yeteneği bizi ezecek kadar yüksek olsaydı, uzun zaman önce bizimle karşılaşırlardı. Sadece suikast yöntemlerini kullanmaları, rakibimizin herhangi bir kayıp yaşamak istememesi veya..."

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin