"Qin Hai... öldü mü?" bir kişi, düşük bir sesle mırıldandı.
Ancak, hiçbir yanıt alamadı.
Simüle edilmiş ortam büyük hasar görmüştü. Qin Hai'yi görmeyi başardılar. Ancak, Qin Hai'nin buz gibi soğuk ifadesi ve boş bakışları, izleyenlerin hayatta mı yoksa ölü mü olduğuna karar verememesine sebep oldu.
Öldü mü?
Bütün dünya sessizliğe gömüldü.
Herkes bekliyordu.
Aniden.
Dong! Dong!
Tanıdık bir kalp atış sesi yeniden ortaya çıktı. Qin Hai'nin yüzü, canlılığını geri kazandı ve boş bakışları normale döndü. Ancak, gözlerinde gizemli bir çiçek ortaya çıktı.
"Hehehehe..."
Qin Hai aniden gülmeye başladı.
Yüzünde, göz kamaştırıcı bir gülümseme vardı.
Şu anda, damlayan kanı durdu. Yüzündeki kan lekeleri bir anda durdu ve kandan oluşan bir dövme oluştu.
"Hehe."
"Chen Feng..."
"Buna gerek var mı?" Qin Hai mırıldandı.
Chen Feng, keskin duyularıyla, bir şeylerin doğru olmadığını hissetti. Şu anki Qin Hai, kendisine son derece garip bir his veriyordu.
"Eğer kazanmama izin verseydin, bu sadece burada sona erecekti." Qin Hai'nin yüzünde tuhaf bir gülümseme ortaya çıktı. "Seni öldürmem için, neden beni zorluyorsun?"
Qin Hai ne hakkında konuşuyordu?
Chen Feng'in kalbi titredi.
Gulp.
Qin Hai, bir şişe gen reaktifi tüketti.
Bang!
Qin Hai'nin vücudunda korkunç bir enerji patladı. Bir saniye sonra, tüm simüle edilmiş ormanı yuttu!
Bang!
Bang!
Bütün simüle edilmiş ortam titriyordu.
Bu...
Hemen hemen herkes tamamen şok olmuştu.
* * *
Sanal şirket binasında.
Maçı endişeyle izleyen Gao Yun Feng, aniden ayağa kalktı ve yüzündeki ifade büyük ölçüde değişti. "Bu şeyin simüle edilmiş ortamda görünmesi nasıl mümkün olabilir?"
Bir teknisyen acı bir şekilde gülümsedi. "Bu, kendi ürettiği bir şey."
"Ne?" Gao Yun Feng bir anda bağırdı. Kendisi mi üretti. Bu nasıl mümkün olabilir? Bu...
"Üst üste iki ucube de bu yıl mı göründü?"
Gao Yun Feng telaşlandı.
Onun yanında, sessiz bir şekilde bekleyen Hou Liang'ın gözleri parladı. Mevcut katılımcılar arasında, bu yüksekliğe ulaşan biri mi var? Ne hoş bir sürpriz!
Sadece onlar değil, izleyen herkes oldukça endişeliydi.
Çünkü, Qin Hai'nin tükettiği şey D-sınıfı bir gen reaktifiydi!
"Nasıl olabilir..."
Herkes şok oldu.
Bu bir Acemi Gen Yarışmasıydı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...