"Qin Hai, dijital savaşı neden iptal etti?"
"Oradayken zaferini garantileyebilirdi, değil mi..."
İzleyicilerin kafası karışmıştı.
Birisi tahminde bulundu. "Muhtemelen, ortaya çıkardığı güç çok fazlaydı. Bu nedenle sayısallaştırılmış dünya çöktü."
Chen Feng ve Qin Hai nasıl savaşırlarsa savaşsınlar, eylemlerini fark eden uzmanlar daima olacaktır.
"Bir şeyler gören var mı?"
"Sarayda, sadece parlayan bir ışık gördüm."
"Hey, ben de aynı şeyi gördüm."
"Gerçekten... içinde ne olduğunu görmek istiyorum."
Herkesin merakı kırıldı.
Ancak, hiç kimse net bir şey görememişti.
Qin Hai bir saniye bile harcamadan harekete geçmişti. O önemli anda, hiç kimse bir şey göremeden, kararlı bir şekilde dijital savaşı sona erdirmişti.
"Bu maç yakında sona erecek, değil mi?"
Bazıları mücadeleye doğru baktı.
Şu anda.
Qin Hai ağır yaralanmıştı!
Chen Feng'in ateşi, onu gerçekten de sefil bir durumda sokmuştu.
Chen Feng de ağır yaralıydı!
Sayısallaştırılmış dünyada, Qin Hai tarafından yaralanınca, ağır hasar görmüştü.
Ancak, her ikisi de ağır yaralanmış olsa da, Qin Hai dijital savaşı zorla sonlandırdığı için, yaraları Chen Feng'e kıyasla daha ağırdı. Bu nedenle, şu anda Chen Feng avantajlı durumdaydı!
Sadece Qin Hai'ye saldırması gerekiyor. Ardından kazanabilirdi!
Chen Feng, bu yılki Acemi Gen Yarışmasının şampiyonu olacaktı!
Herkes beklentiyle doluydu.
Mücadelenin çok yakında sona ereceğini biliyorlardı.
Ancak, herkesin beklentilerinin aksine, Chen Feng bir anda çılgınlar gibi gülmeye başladı. "Anlıyorum, hahahaha, şimdi anlıyorum. Yani durum bu!"
Shua!
Son nefesiyle döndü ve kaçtı!
Bu doğru.
Kaçtı!
Qin Hai'ye karşı son bir mücadeleye girmedi. Onun yerine döndü ve kaçtı.
"Aklını mı kaçırdı?"
Herkes sersemlemişti.
Daha önce, Qin Hai'nin mükemmel bir fırsatı vardı. Ancak, Chen Feng'i öldürme şansından vazgeçmişti. Şimdi, Chen Feng de mükemmel bir fırsatı boşa harcıyordu.
Bu ikisi ne düşünüyordu?
Herkes, neler olduğunu anlayamadı.
Ancak, Chen Feng ayrıldığı an,
Hum-
Qin Hai, büyük zorluklarla, siyah renkli bir gen reaktifini yuttu.
Dong!
Dong!
Kalp atışı, yavaşça eski haline döndü.
Qin Hai'nin vücudundaki tüm yaralanmalar hızla kaybolmaya başlıyor ve tamamen iyileşiyordu. Başlangıçta ağır yaralı olan Qin Hai, hızla iyileşiyordu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...