Bölüm 152: Chen Feng'i Kandırmak

1.2K 147 4
                                    


"Çok güçlü," birçok insan, bu konuda hemfikirdi.

Dijital savaşta, diğerlerinin sahip olduğu savunmanın ne kadar güçlü olduğuna bakılmaksızın, Chen Feng'in kırmızı saldırısıyla hepsi yok oluyordu.

Tek vuruşta öldürmek!

Şimdiye kadar hiç kimse bunu nasıl başardığının farkında değildi.

Kimse, Chen Feng'in saldırısının neden bu kadar güçlü olduğunu bilmiyordu.

Çok korkunç!

"Bu şekilde devam ederse kimse onu durduramaz, değil mi?"

Bazı kişiler sarsıldı.

"Çok fazla düşünüyorsun."

"Chen Feng'in altı rakibini yenmesi kabul edilebilir bir şey. Ancak, kalan üç kişi oldukça güçlü kişiler. Özellikle de Yun Xiaoduo ve Qin Hai! Sence arka planları bu kadar güçlüyken, dijital savaşlar hakkında hiçbir şey bilmediklerini mi sanıyorsun? Chen Feng bu yöntemi kullanmaya ısrar ederse, kesinlikle yenilecek! "

"Katılıyorum."

Bazıları başını salladı.

Chen Feng çok güçlüydü. Bu, herkes tarafından kabul edilmişti. Ancak, tüm rakiplerini dijital savaşla mağlup etmek mi istiyor?

İmkansız!

Yaşlı bir üretici yavaşça konuştu, "Sonuna kadar hayatta kalmak istiyorsa, hala üretim becerilerine güvenmek zorunda."

Qin Hai veya Yun Xiaoduo olsun, Chen Feng'in tek vuruşta öldürmesini kolayca engelleyebileceğine inanıyorlardı. Ancak, Chen Feng'in yedinci maçında bir sorunla karşılaşmasını hiç beklemiyorlardı.

Yedinci maç, Bei Ta vs Chen Feng.

"Bei Ta?"

Chen Feng bilgilerini görmüştü.

Chen Feng'den farklı olarak, diğer katılımcılar hakkındaki bilgiler çevrimiçi olarak açıklanmıştı. Bu nedenle, Chen Feng her maçından önce rakibinin gücünü hesaplıyor ve daha zayıf olanlara karşı dijital savaş yöntemini kullanıyordu.

Eğer rakibi güçlüyse, Chen Feng, dijital savaş başlatmadan önce bir dizi gen reaktifi hazırlıyordu. Neyse ki, şimdiye kadar böyle bir durumla hiç karşılaşmamıştı.

Bei Ta'ya gelince?

Dijital savaşlardaki yeteneği oldukça sıradandı.

Chen Feng kesinlikle kazanabilir!

"Devam edelim o zaman."

Chen Feng'in gözleri parladı.

Dijital savaşın yeterli olduğu bir maç için, kesinlikle herhangi bir gen reaktifi üretmeyecekti!

Bunun nedeni basitti—şans değerini saklamak.

Son turdaki maçlar, dokuz gün boyunca ardışık olarak yapılıyordu. Sahip olduğu aciz miktardaki şans değerine bakarak, eğer idareli kullanmazsa, sonuna kadar dayanamazdı.

Shua!

Chen Feng izcilik ile ilgili bir gen reaktifi üretti ve Bei Ta'yı aramaya başladı.

Ancak, hiçbir şey bulamadı.

Bei Ta'nın herhangi bir izi engellenmişti. Hatta birkaç farklı gen reaktifleri ile denedikten sonra, Chen Feng hala Bei Ta'ya ait herhangi bir iz bulamadı. Rakibi, kendini sessizce gizlemişti.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin