Bölüm 6: Genç Wang Yue

2.2K 236 5
                                    


Chen Feng, beklenmedik bir şey olacağından endişelendiği için, dikkatlice mavi sıvıyı mühürledi.

Başarılı!

Şanslı Aura'nın etkisi altında, üretim başarılı oldu!

Bileklik ekranındaki verilere bakıldığında, Chen Feng bu üretimin 1 ruhsal enerjiye ve 1 puan şans değerine mâl olduğunu gördü. Ancak, asıl önemli olan, Chen Feng'in başarılı üretimiyle birlikte, veri ekranında uzun zamandır beklenen bir yetenek ortaya çıktı.

----

Başlangıç Gen Üreticisi: Başlangıç gen üretim tekniğini zaten kavradınız. Daha fazla formülde ustalaşarak, üretim seviyenizi ve başarı oranınızı artırabilirsiniz.

Başlangıç Üretim Seviyesi: 0 yıldız.

----

"Sonunda!"

Chen Feng oldukça heyecanlıydı.

Vücudun orijinal sahibinin uzun zamandır beklediği Başlangıç Gen Üreticisi!

Her ne kadar sadece başlangıç seviyesinde olsa, Chen Feng bu ilk adımı muhteşem bir şekilde attı ve bir Gen Üreticisi oldu!

Sonraki seviye olan acemi üretim seviyesine gelince, gen üretiminin kalitesi üzerinde bir değerlendirmeydi.

Gen formüllerinde farklı zorluk seviyeleri vardı. Daha fazla gen formülünde ustalaşırsa, gen üretim seviyesi de o kadar artar! Bu nedenle, çoğu zaman, formülün zorluk seviyesi, kişinin gen üretim seviyesini belirlemek için yeterli olacaktır.

Örneğin-

Ahşap-Ayı gen formülünün zorluk seviyesi: 1 yıldız.

Siyah-Kaplan gen formülünün zorluk seviyesi: 2 yıldız.

Her iki formülde de ustalaşırsanız, Başlangıç Gen Üretim seviyeniz 3 yıldız olur!

Bir kişi, Başlangıç Gen Üretim seviyesini, sürekli olarak farklı formüller üzerinde ustalaşarak arttırabilir. Orta düzey gen üreticisi olmak için, 100 yıldız gibi şaşırtıcı bir miktara ulaşmak gerekiyordu!

Yeni başlayan Chen Feng'e gelince, tek bir yıldızı dahi yoktu.

"Zamanımı alacak gibi."

Chen Feng'in acelesi yoktu.

Şanslı Aura'ya sahip olduğundan beri, geleceği sınırsızdı.

Ahşap-Ayı genini tamamlayan Chen Feng, sıvıyı bir reaktif şişesine mühürledi. Zhang amca'dan, ürettiği bu reaktifi değerlendirme konusunda yardım isteyecekti.

Hafifçe toparlandıktan sonra, Chen Feng malzeme dükkanına ulaştı.

"Günaydın, Küçük Feng."

Zhang amca her zamanki gibi neşeyle gülümsüyordu.

"Günaydın, Zhang amca."

Chen Feng, elindeki reaktifi masaya koyarken gülümsedi. "Zhang amca, bu reaktife bir göz atabilir ve nasıl olduğunu söyleyebilir misin?"

"Gel, bir bakayım."

Zhang amca reaktifi aldı. Üzerinde bir gen değerlendirmesi yaptıktan sonra gözleri aydınlandı. "Kalite ve saflık fena değil. Bu standart bir Ahşap-Ayı geni. Bu reaktifi nereden aldın...?"

Zhang Amca, şaşkınlıkla sorusunun ortasındaydı. Gözleri, tanıdık görünen reaktif şişesine kaydı. Bu şişe, dün dükkanından alınan gibi görünüyordu.

The Strongest Gene [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin