Altın Şehir. Gelişmiş şehir ışıklarının gölgeleri altında, loş bir köşede, üç siluet bir araya toplanıp bir şeyi dikkatlice tartışıyorlardı.
"2 numara, soruşturma nasıl gidiyor?"
"Hedef yakın zamanda Kara Bulut Kıtasını ve Vahşi Çöl Karıncalarını araştırdı. Ayrıntılara baktıktan sonra, bu canavarın kan özünün uzun bir süre korunamayacağını keşfettim. Hedef gerçekten bu şeyi istiyorsa, Kara Bulut Kıtasına bir gezi yapması gerekiyor. Onu takip edip, karanlıkta ondan kurtulabiliriz!"
"Bilgi doğru mu?"
"Doğru! Bilgiyi doğrulamak için çok fazla harcadım ve bir hacker kiraladım. Hem Gen Üretim Derneği hem de Chen Feng'in tarafı kontrol edildi. Hiç hata yok!"
"Bu iyi o zaman. 3 numara, hazır ol."
"Mhm."
Üç siluet gecenin karanlığına karıştığında sesler yavaş yavaş durdu.
Ertesi gün sabahın erken saatlerinde, üç kardeş Kara Bulut Kıtasına ulaştı.
En hızlı Iron-Cloud'a binerek, Kara Bulut Kıtasına ulaşmak için sadece bir saat harcadılar ve Vahşi Çöl Karıncalarının yaygın olarak ortaya çıktığı yerin yakınındaki kamplardan birine girdiler.
Genetik Birlik, kâşiflerin görevlerini daha kolay tamamlamalarına yardımcı olmak için, şehirlerin yakınlarına ve ulaşabildikleri en uzak bölgelere kamplar kurmuştu. Kamplarda kişisel kavgalar yasaklanmış ve her şey izleniyordu. Kampları koruyan özel olarak inşa edilmiş savaş robotları bile vardı. Kampları kâşifler için en iyi dinlenme durağı haline getirmişlerdi.
Üçü, kavurucu güneşin altında kampa ulaştı.
Güneş, bütün kampı aydınlatıyordu. Cam tabakaların yansıması altında, tuhaf bir güzellik duygusu veriyordu. Ancak, buradaki insanların çoğunluğu güzelliği takdir etmek için zamana sahip değildi.
"Chen Feng burada mı?"
Patron sordu.
"Mhm, o bir Iron-Cloud aldı ve kabaca bir saat içinde buraya ulaşacak," 2 numara, bilekliğindeki bilgilere bakarken söyledi.
"Çok iyi."
Patron memnun bir şekilde söyledi, "Planımız çok basit. Hedef, Vahşi Çöl Karıncalarını avlayacak. Sadece yoldan geçenler gibi davranmalıyız. Vahşi Çöl Karıncalarını avlarken gizlice harekete geçeceğiz. Böylece ondan kolayca kurtulabiliriz."
"Başka birilerini de işe alabilir."
3 numara düşük bir sesle söyledi, "Chen Feng sadece bir üretici. Vahşi Çöl Karıncalarını avlamak istiyorsa, kesinlikle iki tane E-sınıfı savaşçı kiralayacaktır."
"Bunu bekliyoruz."
Patron hafifçe başını salladı. "İki ya da üç tane olsa bile, onlar açıktayken biz karanlıktayız. Bu bizim avantajımız! Hedefimiz sadece Chen Feng. Başkalarını görmezden gelip onu öldürdüğümüz sürece kaçabiliriz. Unutmayın, bizde o şey var... "
2 numara ve 3 numara "anlaşıldı" der gibi başını salladı.
'Doğru! O şeyle, birkaç E-sınıfı savaşçı olsa bile, hala ölecektir!'
Bir saat sonra, Chen Feng'in Kara Bulut Kıtasına gelmesi için hazırlandılar.
"Yakında burada olacak." 2 numara düşük bir sesle söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Strongest Gene [1]
FantasyModern dünyada yaşayan Chen Feng, doğumundan bu yana oldukça şanssız birisi olmuştur. Efsanevi bir şans eseri olan "Kader Taşı'nı" bulduktan sonra kötü şansı zirveye ulaştı ve bir deprem sonucu hayatını kaybeden tek kişi oldu. Kendi kaderini tersine...