C398 - Vücut Alevine Karşı İllüzyonel Buz

212 32 2
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Merhaba arkadaşlar Öncelikle 22 yaş günüme özel pazartesi günü gelmesi gereken bölümü şimdi atıyorum umarım Gününüz güzel geçiyordur
"Siktir et beni!"

“Gerçekten birbirleriyle savaşıyorlar! Qin Nan mahvolacak!"

"Şüphesiz; Qin Nan sadece Dövüş İmparatoru Aleminin zirvesinde. Zirvedeki bir Dövüş Ataları Alemi yetişimcisine karşı hiç şansı yok! Tek bir turda öldürülürdü!”

“……”

Daha önce yeşim tekneler için yarışmakla meşgul olan yetiştiriciler, dikkatlerini savaşa çektiği için olay yerinde eylemlerini durdurdular. Sonuçta, onlar için oldukça nadir bir manzaraydı.

Sanki Xue Wuheng'in saldırdığı yumruk büyütülmüş, Qin Nan'ın etrafındaki on metreden fazla alanı kaplamış gibiydi. Zımbadan çıkan sayısız kar tanesi, her biri çevreyi dondurabilecek bir gücü kapsıyordu.

Bir Dövüş Ataları Alemi uzmanı, Dövüş Becerilerinin gücünü uç noktalara kadar teşvik edebilir.

Ayrıca Xue Wuheng, Dövüş Ataları Alemi'nin zirvesinde bir uzmandı, dolayısıyla ondan gelecek normal bir yumruk, inanılmaz bir güç içerirdi.

"Alevli Güneş Altın Zırhı, bırakın alevler yansın!"

Qin Nan, Altı Ejder Çizgili Altın Gelişen Ruhu harekete geçerek vücudundan sayısız alevin çıkmasına ve vücudunun etrafında yanan bir zırh oluşturmasına neden olurken şiddetli bir kükreme yaptı. Arkasında on zhang uzunluğunda bir pelerin belirdi ve ardından gelen kar tanelerini yutarken havada çılgınca dans ederek bir tıslama sesi çıkardı.

Qin Nan, ilk turda yenildiğine dair hiçbir işaret göstermedi.

Yetiştiriciler şaşkına döndü.

Xue Wuheng'in ekimi, Dövüş Ataları Alemi'nin zirvesidir, ancak Qin Nan yine de saldırısına dayanmayı başardı mı?

Xue Wuheng'in gözbebekleri, attığı yumruk gücünün onda birinin altında olmasına rağmen hızla küçüldü.

"Muhteşem! Harika!

Ellerini çırpmadan edemediği için Ying Xunlong'un gözleri inanamayarak doldu.

"Yaşamana izin vermemin hiçbir yolu yok!"

Xue Wuheng tersledi. Başlangıçta, esas olarak kardeşinin iyiliği için Qin Nan'ı durdurmayı planlamıştı. Ancak, Qin Nan'ın inanılmaz yeteneklerine tanık olduktan sonra, Üçlü Kapı'nın yardımıyla gelişimini daha fazla geliştirmesine izin veremediği için onu ortadan kaldırmak için daha istekliydi!

"Her yönden karlı vadiler, uçsuz bucaksız karlı dağlar, üzerine çöker!"

Xue Wuheng'in aurası, avucunu havada aşağı doğru fırlatırken hızla büyüdü.

BANG!

Sanki Qin Nan'ın üzerindeki boşluk parçalanmış gibiydi, çünkü sınırsız bir güç ona doğru eziliyor ve etini paramparça etmeyi amaçlayan bir dizi patlamaya neden oluyordu.

"Bok!"

Qin Nan'ın ifadesi biraz değişti.

O ve Xue Wuheng arasındaki yetişim farkı çok önemliydi. Onunla savaşmaya devam ederse, ciddi şekilde yaralanması son derece olasıydı.

İlahi Savaş Ruhu, Göklere ve Dünya'ya karşı savaş açmış olsa da, güçleri arasında çok büyük bir eşitsizlik olduğu için bu savaşta ısrar etmek aptallıktı.

"Xue Wuheng, seninle kişisel bir sorunum yok ama beni yakalamakta ısrar ediyorsun, bu yüzden merhamet göstermediğim için beni suçlama! İlahi Biriktiren Saldırı!”

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin