EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'a göre reklamlar
PAT!
Qin Nan'ın figüründen korkutucu bir aura patladı, şiddetli bir rüzgâr oluşturarak otuz metrelik alanı süpürdü ve yerdeki kayaları anında parçalara ayırdı.
Daha önce Qin Nan, Vermilion Kuş Takımı tarihinde aynı anda sekiz rakiple karşılaşan ilk kişi olduğu için yenilmez görünüyordu. Şu anda onun yerine eşsiz bir iblis izlenimi veriyordu!
"Gözümün önünden kaybol!"
Qin Nan'ın gözleri kadim kılıç Ira'yı çıkarıp beş dahiye saldırırken gök gürültüsü gibi titredi.
PAT!
Kanatlarını çırpıp gökyüzüne sıçrayan Vermilyon Kuşu şeklini alan korkunç bir Kılıç Niyeti ateşlendi.
Vermilyon Kuş Cenneti Çarpıcı Sanat!
Dahiler son derece hayrete düşmüşlerdi. Sabre Niyetine direnmek amacıyla bir savunma duvarı oluşturmak için hemen Dövüş Ruhlarını ve eserlerini serbest bıraktılar.
PAT!
Şok edici bir patlamanın ardından, ağız dolusu kan tükürürken figürleri kesilerek uçup gitti. Her biri ağır yaralandı.
“Bu nasıl, nasıl olabilir——”
Gözleri şaşkınlıkla doldu.
Çılgınlık Çılgınlığı Hapını tükettikten sonra, birinci seviye Dövüş Majesteleri ile kolayca yüzleşebilirlerdi ama QIn Nan'ın tek bir darbesine bile karşı koyamazlardı.
Bu sırada Qin Nan arkasını döndü ve bakışlarını Mu Chengye'nin figürüne kilitledi.
Mu Chengye, Xue Meng ve diğerlerine yönelik öldürücü darbesi dururken şiddetli bir şekilde ürperdi.
Beş dahinin bile Qin Nan'ı durduramayacağını beklemiyordu!
"Yakmak!"
Qin Nan, Kadim Ruh Yiyen Böcekleri içine alan Anka Ruhu Tüketen Ateşi tükürdü ve onları vahşice yaktı.
Normal bir alev, Kadim Ruh Yiyen Böceklere zarar veremezdi, ancak bu Ruh Yiyen Anka Ateşi, ruhları yakma gücüne sahipti. Hal böyle olunca böcekler alevlerin içinde kalırken anında acıyla çığlık attılar ve şiddetli bir şekilde mücadele ettiler.
"Bu--"
Mu Chengye hayret içinde kaldı.
Bu Duan Qing'in yetenekleri biraz fazla korkutucu değil miydi?
“Mu Chengye! Başlangıçta kurallar yüzünden sana zarar vermek istemiyordum ama sen sırf yarışmada birinci olmak için böyle bir şey yapmaya cesaret ediyorsun! Bu yüzden merhamet göstermediğim için beni suçlama!”
Qin Nan'ın göğsünde öfke alevleri patladı.
Her ne kadar savaş büyük bir ödül olsa da ve herhangi bir sınırlama olmasa da, Kıdemli Wang hiçbir öğrenciyi sakatlamamaları veya öldürmemeleri gerektiğini söylemişti.
Mu Chengye, Xue Meng ve diğerlerinin Dövüş Ruhlarını büyük ölçüde yaralayan Kadim Ruh Yiyen Böceği serbest bırakmıştı. Bunu yapmakla onları sakatlamak arasında ne fark vardı?
"Yırtmaç!"
Qin Nan, mor ormanların arasında patlayan Dokuz Cennetin tanrısal gök gürültüsüne benzeyen bir kükreme çıkardı.
Gökyüzü Gök Gürültüsü, Anka Ruhu Tüketen Ateş, Vermilion Kuş Cenneti Vuran Sanat vb.'nin iradesi, bir okyanusun kabaran gelgitleri gibi kılıcın derinliklerinde gürlerken, elindeki kadim kılıç kuvvetli bir şekilde titreşiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...