EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Sorumlu elçiler, katılımcıları kendi dağlarından yönlendirmek üzere her dağ tarafından atanan bir veya iki elçiydi. Rolleri, yarışmanın kurallarını açıklamak, katılımcıları teşvik etmek vb.
Normalde, sorumlu bir elçi, verilen yetkiyi kötüye kullanarak sorun çıkarmayı planlayan diğer dağlardan bir casus olmadığı sürece, On Altı Dağ Büyük Yarışmasına öylece müdahale etmezdi.
Bu Murong Xiang'ın sözlerine dayanarak Qin Nan'ı seçtiği açıktı.
Qin Nan konuşamadan Fang Jian öfkeyle patladı, "Murong Xiang, sorumlu elçi olarak Qin Nan'ın yarışmaya katılmasını engellemeye ne hakkınız var?"
"Hehe, Fang Jian, neden bu kadar öfkelisin? Köpeğinizin gözlerini kocaman açın ve buna dikkatlice bakın!”
Murong Xiang elini kaldırırken küçümseyici bir kahkaha attı. Avucunun ortasından yüzeyinde 'Mu' kelimesinin oyulduğu bir rozet çıktı.
Rozet, kalabalıktan birçok kişinin şaşkına dönmesine neden oldu.
Rozet, Duanmu Zirvesi'nin Zirve Lider Yardımcısı Mu'nun rozetinden başkası değildi.
Rozetin kendisi, sahibinin varlığını temsil ediyordu!
Fang Jian'ın yüzünde soğuk bir sırıtış belirdi.
Murong Xiang ve Zirve Lider Yardımcısı Murong'un neden Qin Nan'ı seçtiği konusunda hiçbir fikri olmasa da, kesinlikle Qin Nan'ın durumunu hafife almışlardı. Zirve Lideri Duanmu ve birkaç Zirve Liderinin onun arkasında Qin Nan'ı desteklediğine dair hiçbir fikirleri yoktu!
Qin Nan'ın yarışmaya katılma hakkını silmek için Zirve Lider Yardımcısı rozetinin yeterli olduğunu düşünmesi çok saçma.
Fang Jian daha konuşamadan Murong Xiang sesini inanılmaz bir şekilde yükseltti: "On Altı Dağın Büyük Yarışması, Dövüş Hakimiyeti Aleminin altındaki tüm gelişimcilere açık olsa da, on altı dağ arasındaki gücün bir kanıtı olarak hizmet ediyor! Duanmu Zirvesi'nin eşsiz dehası olarak anılan Qin Nan, yalnızca Dövüş İmparatoru Alemi'nin zirvesine sahip bir ekime sahiptir. Yarışmada yenilirse, diğerleri Duanmu Zirvesi'ni nasıl görecekti? Bu nedenle Qin Nan, On Altı Dağın Büyük Yarışmasına katılmayacak!"
Sözler kalabalığın gözlerinin titremesine neden oldu ama onlar sessiz kaldı.
Murong Xiang'ın sözlerinin bir anlamı vardı, bu yüzden onu çürütmenin bir yolunu bulamadılar.
"Hehe." Fang Jian'ın yüzündeki sırıtış daha da yoğunlaştı, "Murong Xiang, sahte kılık değiştirmeyi bırak. Qin Nan, kurallara göre kesinlikle On Altı Dağın Büyük Müsabakasına katılmaya hak kazandı. Zirve Yardımcısı Lider Murong şahsen burada olsa bile, Qin Nan'ın yarışmaya katılmasını engellemeye hakkı yok."
Murong Xiang'ın gözleri buz gibi oldu.
Rozetini gösterdikten sonra bu Fang Jian'ın Qin Nan'ı desteklemesini beklemiyordu.
Bu onun aşırı derecede öfkeli hissetmesine neden oldu.
Qin Nan'ın eşsiz bir dahi olduğu doğru olabilir, ancak o, Duanmu Zirvesi'nin ilk Zirve Lider Yardımcısı'nın oğluydu. Statü açısından, Qin Nan'dan daha zayıf değildi. Ayrıca, Qin Nan'a saldırmak babasının emriydi.
Önemsiz bir Qin Nan ile uğraşmak babası için gerçekten bu kadar zor muydu?
"On Altı Dağ Büyük Müsabakasına katılmak istiyorsa, benim sınavımı geçmesi gerekecek!"
Murong Xiang, kalbindeki öfkeyi bastırdı ve kaşlarını çattı.
Fang Jian, Qin Nan'ın sakin sesi araya girmeden önce kırılmak üzereydi, “Merak ediyorum; Elçi Murong Xiang'ın aklında benim için ne tür bir test var?"
"Qin Nan, bunun için endişelenme..."
Pubfuture Reklamları
Fang Jian, Qin Nan'ın sözlerini duyduktan hemen sonra sesini iletti."Bu iyi. Biri beni seçmeye çalışıyor. Bu nedenle, bunu nasıl yapacaklarını görmek isterim!”
Qin Nan sert bir tonla cevap verdi.
Murong Xiang'ın kalbi, Qin Nan'ın sözlerini duyduktan sonra neşeye kapıldı, “Qin Nan, lütfen niyetimi yanlış anlama. Ben sadece tüm Duanmu Zirvesi ile ilgileniyorum. Buna ne dersin; Üç dahi seçtim ve eğer herhangi birini yenebilirsen, gücünün yarışmaya katılacak kadar güçlü olduğunu kabul edeceğim!"
Konuşmasını bitirir bitirmez üç genç adam hemen kalabalığın arasından fırladı.
Bu genç adamlar ortaya çıkar çıkmaz, bu genç adamların her biri altıncı katman Dövüş Ataları Alemi'nin bir ekimine sahip olduğundan, gelişimci kalabalığı irkildi. Üstüne üstlük, dahiler arasında ilk otuzda yer alabilecekleri için Duanmu Zirvesi'nde nispeten iyi tanınıyorlardı!
Bu, Murong Xiang'ın başından beri Qin Nan'ın yemi yutmasını beklediğini hemen anlamalarını sağladı!
"Murong Xiang, sen..."
Fang Jian öfkelendi.
Qin Nan'dan herhangi birini yenmesini mi istiyorsun?
Bu nasıl mümkün oldu!
Qin Nan'ın Dövüş İmparatoru Alemine yükselmesinden bu yana ne kadar zaman geçti?
Murong Xiang, zaman kaybetme belirtisi göstermedi. Demiri yüksek sıcaklıkta dövmek çok önemliydi, bu yüzden kayıtsız bir tonda, “Ha? Bana Qin Nan'ın Üçlü Kapı'da dört yüz adım attığı ve ona büyük faydalar sağladığı söylendi. Altıncı seviye bir Dövüş Ataları Alemi gelişimcisini bile yenemeyeceğini mi ima ediyorsunuz? Eğer durum buysa, On Altı Dağın Büyük Müsabakasına katılmanın ne anlamı var, sonunda Duanmu Zirvesini utandırmış olur..."
Fang Jian'ın sözlerine ek olarak, yetiştiricilerden oluşan kalabalık da başlarını salladı.
Bu genç adamlar olağanüstü bir güce sahipti. Qin Nan, son zamanlarda Üçlü Kapı'da büyük faydalar elde etmiş emsalsiz bir dahi olsa da, onun gelişimi Dövüş İmparatoru Alemi'nin zirvesindeydi. Yeteneklerine rağmen altıncı katman Dövüş Ataları Alemi rakibine karşı hiç şansı yoktu!
Savaşın sonucu hakkında tek bir şüphe yoktu.
"İç çek, Qin Nan şimdi nasıl tepki verecek?"
"Murong Xiang son derece kurnaz. Sıradan bir yedinci katman Dövüş Ataları Alemi yetişimcisi bile Qin Nan şöyle dursun, onlardan herhangi biriyle uyumsuz olabilir!"
“……”
Kültivatörlerin çoğu içini çekti.
Ancak, Murong Xiang sözlerini bitirmeden önce, Qin Nan, uygulayıcılar bir sohbete dalmışken aniden konuştu.
"Harika, Elçi Murong'un önerisini kabul edeceğim ama bir şartla."
Sözler kalabalığa büyük bir şok etkisi yaptı.
"Qin Nan, sen..."
Fang Jian paniğe kapıldı.
Şu anda bir dürtüyle hareket etmek akıllıca değildi. Qin Nan savaşı kaybederse, sadece yarışmaya katılması yasaklanmakla kalmaz, aynı zamanda itibarına da büyük bir zarar verirdi.
Murong Xiang bir süre afalladı, ardından hemen düşüncelerini toparladı ve neşeli bir bakışla ağzından kaçırdı, "Tabii, isteğiniz nedir? Onu tatmin etmek için elimden gelenin en iyisini yapacağım!”
"Böylece?"
Qin Nan parmağını üç gelişimciye doğrulttuğunda aniden gülmeye başladı, "Çok basit. Savaşta bire bir dövüşmeyi planlamıyorum…”
"Bire bir dövüşmeyi planlamıyor musun?"
Murong Xiang şaşırmıştı.
Bunu takiben, Qin Nan gürleyen bir tonla konuşmaya devam etti, "Eğer istediğin bir savaşsa, o zaman üçüyle aynı anda savaşırım - getir!"
Ve bugünün son bölümü sizce bölümleri nasıl buldunuz ben güzel olduğunu düşünüyorum sizce nasıldı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasíaSerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...