EŞSİZ SAVAŞ RUHU
...Ölüm Okyanusu, ilk deneme: Kanlı Mezar...
Kısa süre sonra bir saat geçmişti ve nihai sonuçlar kalabalığa büyük bir şok yaşattı.
Qin Nan: iki bin yüz doksan yedi mezar.
Prenses Miao Miao: bin üç yüz.
Sima Kong: sekiz yüz doksan dört.
Longhu Baskın Canavarı: yedi yüz seksen iki.
Zhao Fang: yedi yüz yetmiş altı.
Sıfır: yedi yüz altmış üç.
Xiao Zhonghuang: dört yüz on beş.
Seksen yedi bin mezar arasında tehlikesiz olan sadece yedi bin kişi vardı ve Qin Nan ve ekibi beş bin yedi yüzün üzerinde mezara girmişti. Başka bir deyişle, bunların yarısından fazlası Qinglong Kutsal Bölgesindeki insanlar tarafından tarandı!
Buna karşılık, Xiao Zhonghuang'ın mürettebatı yalnızca sekiz yüzden fazla mezara girdi ve bu da iki taraf arasında büyük bir fark oluşmasına neden oldu.
“HAHAHA!”
Longhu Baskın Canavarı çiçek açan bir gülümsemeye sahipti. Harcadığı minimum çabaya rağmen yolculuk onun için son derece faydalı olmuştu.
Prenses Miao Miao, Sima Kong ve Zhao Fang da kendilerini keyifli hissediyorlardı.
“Toplamda dört bin Birincil Taş ve çeşitli şifalı bitkiler vs...”
Qin Nan'ın yüzünde hafif bir gülümseme vardı ama bu uzun sürmedi, çünkü düşünceleri liderlik tablosunda altıncı sırada yer alan 'Sıfır' kişisine ulaştı.
Bu gizemli Sıfır, Xiao Zhonghuang'ın sonucunu geride bırakarak, kendi yetenekleriyle yedi yüzün üzerinde doğru mezarı belirlemeyi başarmıştı. Bu yüzden bu Zero denen adama göz kulak olması gerekiyordu.
Üstelik bu yeteneklere sahip biri şüphesiz aşağı ilçenin en yeteneklisi sayılırdı ama neden şimdiye kadar adı duyulmamıştı?
Qin Nan daha önce hissettiği tanıdık duyguyu hatırladı, bu yüzden İlahi Savaş Tanrısının sol gözüyle Zero'nun kimliğini incelemek üzereydi. Ancak o anda küçümseyici bir kahkaha duyuldu.
Kalabalık yalnızca Xiao Zhonghuang'ın mezarlardan birinden sabit bir hızla çıktığını görebiliyordu.
Son derece heyecanlı görünüyordu.
Feiyang Kutsal Alanı ve Voodoo Dövüş Ruhu'nun yardımıyla doğru mezarları belirlemeyi başardı ve böylece dört yüzün üzerinde mezar elde etti!
Toplamda dört yüzden fazla. İmparatorluk İmha Edici bile yalnızca üç yüzden fazla puan almayı başardı.
Elde ettiği sonuçla Qin Nan'ı ve geri kalanını kolayca ezebilirdi!
“HAHAHA, Qin Nan, hayatta olmanı beklemiyordum!” Xiao Zhonghuang, Qin Nan ve ekibine baktı ve gururlu bir şekilde şöyle dedi: "Kaç mezara girmeyi başardığınızdan emin değil misiniz? Yüz mü, iki yüz mü?”
Kalabalık bu sözleri duyunca sessizliğe büründü.
Ölümün Hizmetkarı, Zirve Lideri Yang ve haydut gelişimciler dudaklarının seğirdiğini hissedebiliyorlardı.
Bu Xiao Zhonghuang'ın önce skor tablosuna bakması gerekmez mi?
Qin Nan ve diğerleri ona sakince baktılar ve bir şey söyleyemeyecek kadar tembeldiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantastikSerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...