EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Kalabalık, garip ifadeler giyerek hemen Murong Xiang'a baktı.
Qin Nan'ın yarışmaya katılmasını engellemeye çalışmıyor muydunuz?
Qin Nan'ı hor görmüyor muydun?
Şimdi nasıl?
Murong Xiang'ın ifadesi sertleşti. Kalabalığın bakışları, yüzüne saplanan bir dizi keskin bıçak gibi hissetti ve bu da yakıcı bir acıya neden oldu.
"Öhö öhö, Küçük Kardeş Qin Nan'ın bu kadar olağanüstü bir savaş gücüne sahip olmasını beklemiyordum. Kıdemli Kardeş... Kıdemli Kardeş umarım On Altı Dağın Büyük Müsabakasında daha iyi sonuçlar elde edersiniz..." Murong Xiang, olay yerinden kaçmadan önce kelimeleri zorla söylerken inanılmaz derecede garip bir ifade takındı. Artık kalma niyetini tamamen kaybetmişti.
"Muhteşem!"
Fang Jian bunu gördükten sonra hoş bir gülümseme takındı.
Yardım edemedi ama Qin Nan'ın performansının çok şaşırtıcı olduğunu kabul etti. Kimse onun gücünün bu kadar ezici olmasını beklemiyordu.
Yetiştirici kalabalığı, ne pahasına olursa olsun Qin Nan'ı rahatsız etmemelerini kendilerine hatırlatmak için bunu hemen gizlice not aldı.
"Murong Xiang kendini gösterdiğine göre, muhtemelen yakın gelecekte bunun arkasındaki gerçek suçluyla karşılaşacağım!"
Qin Nan kendi kendine mırıldandı, düşünceleri suyun yüzeyi kadar sakindi.
Bunu takiben, Qin Nan çevresini gözlemlemek için uzakta gizli bir yerde dururken, Duanmu Zirvesi'nin dojosundaki yetiştiriciler arasında bir gevezelik oldu.
BANG!
O anda, yüksek bir çarpışmanın ardından, Caomu Peak'in iki elçisi ve yetiştiricisi olay yerine geldi.
Bunların arasında, çekici bir yüze, açık ten tonuna, göz alıcı bir fiziğe ve olağanüstü bir auraya sahip on altı yaşlarında bir kız, Duanmu Zirvesi'ndeki kalabalığın hemen dikkatini çekti.
"Kendini Prenses ilan eden Caomu Peak'in yeni dehası bu olmalı. Chen Fei bile Pill Alchemy'deki yeteneğiyle boy ölçüşemezdi!"
"Böyle bir güzellik! Sadece iki veya üç yıl içinde kesinlikle muhteşem bir mücevher olacak!”
“……”
Qin Nan, hafif bir gülümsemeyle kalabalığın arasında durdu. Kız, Prenses Miao Miao'dan başkası değildi.
"Caomu Zirvesi yetiştiricilerinin gücü normalde çok korkutucu olmaz. Ancak, gelişimcilerden bazıları zehirli hapları rafine etme yeteneğine sahip, bu onlara karşı savaşırken dikkat edilmesi gereken bir şey!" Qin Nan'ın sol gözü parlak bir parıltı yaydı. Caomu Zirvesi'nden yüzden fazla Dövüş Ataları Ülkesi yetiştiricisi vardı ve bunların her biri dördüncü sınıf Xing Derece Hap Simyacısıydı!
Bunu takiben sırasıyla ikinci, üçüncü, dördüncü, beşinci, altıncı ve yedinci zirveden uygulayıcılar geldi.
Yukarıdan aşağıya bakacak olursak, Duanmu Zirvesi'nin dojosu şu anda yetiştiricilerle doluydu; hepsi savaşlarda deneyimli oldukları için her biri güçlü bir auraya sahipti.
Qinglong Kutsal Bölgesi'nin büyük olayının perdeleri yavaş yavaş açılıyordu.
"İki kardeş - Xue Wuji ve Xue Wuheng - o üçü ve o gruptan birkaç kişi..."
Qin Nan artık kalabalığın ilgi odağı değildi. Ancak gözleri, nispeten güçlü olanları not alırken gelişimcileri taramaya devam etti.
Bu yedi zirvenin yetiştiricileri arasında, onunkinden daha büyük bir ekime sahip olan toplam kırk yedi uygulayıcı vardı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...