C417 - İlk Karşılaşma

208 29 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Ve sonunda wattap yetkililerine bildirdim galiba duzeldi kusura bakmayın geç gelen bölümler icin

Pubfuture'a göre reklamlar

"Ne oluyor be?"

Qin Nan şaşırmıştı.

İlahi Savaş Tanrısı'nın sol gözü, Dövüş Ekselansları Alemi'nin Musibetinin gücünü emmiş, ona her türlü şeytani varlığı yok edebilecek Göklerin ve Yerin ayırt edici, gürleyen gücünü vermişti. Buna rağmen, önündeki altı göz zarar görmemiş gibi mi görünüyordu?

Gerçekten yenilmez miydiler?

"İlahi Savaş Tanrısının sol gözü, belâ cezası!"

Qin Nan, sol gözü şiddetli bir gök gürültüsü parıltısı yaydığında, gücünü daha da artırarak ve altı gözü anında yok ettiğinde hemen kararını verdi.

"Ne kadar güçlü bir göz tekniği!" Yang Taitian'ın şaşkın sesi bir kez daha duyuldu. Sergilenen yıkıcı güç, şüphesiz onun "Ancak, bu altı gözü asla yok edemeyeceksin!"

Yang Taitian'ın ses tonu gururla doluydu.

Bu arada, altı göz bir kez daha havada çağrıldı ve Qin Nan'ın figürüne baktı.

Bir tekme ile, Qin Nan'ın vücudu, ileri atılmak için en büyük gücünü sarf ederken, korkunç bir hızla aşağı inen kabaran bir dalga gibi, yoldaki ağaçları paramparça ederken, patlayan gürleyen alevler tarafından yutuldu.

Ancak, sanki gökyüzündeki altı göz, Qin Nan'ın figürüne kilitlenmiş gibiydi. Qin Nan ne kadar hızlı olursa olsun, onu takip etmeye devam ettiler.

"HAHAHAHA!"

Yang Taitian'ın gururlu kahkahası Gökleri ve Yeri doldurdu.

Qin Nan'ın ifadesi karardı ama paniğe kapıldığına dair hiçbir ipucu göstermedi. Gözlerden kaçmak için müthiş bir hız göstermeye devam etti.

Bu arada, Qin Nan'dan birkaç yüz li uzakta, küçük bir tepenin üzerinde.

Yang Taitian'ın cüppesi, sırtından sekiz mistik ışık huzmesi yayılırken rüzgar nedeniyle dalgalandı. Altı gözlü şeytani bir maymun, uğursuz bir aura yayarken, Gökler ve Dünya arasında sıkıca durdu.

"Qin Nan, hala kaçmaya mı çalışıyorsun? Bu imkansız!"

Yang Taitian dudaklarını yaladı.

Daha önce Qin Nan, Duanmu Zirvesi'nde altıncı katman Dövüş Ataları Alemi uygulayıcılarına karşı savaşırken, Qin Nan rakiplerini yenmeyi başarmış olsa da, Yang Taitian'ın Qin Nan'ın aurasını savaştan başarılı bir şekilde takip etmesine izin verdi.

Altı Gözlü Şeytani Maymunu, bir gelişimcinin aurasını takip etme yeteneğine sahipti ve hiç kimse ondan kaçamadı!

"Yakında öleceksin!"

Yang Taitian'ın gözleri korkunç bir bakışla titredi ve figürü öfkeli bir ejderha gibi bir tekmeyle ileri atıldı.

Birisi yukarıdan aşağıya bakacak olsaydı, kişi Qin Nan'ın figürünün rastgele sola ve sağa hareket ettiğini ve bazen gizli noktalarda saklandığını keşfederdi. Yine de, gökyüzündeki altı göz onu takip etmeyi başardı. Bu arada, birkaç yüz li uzakta olan Yang Taitian, şimdi gözlerinin yardımıyla, aralarındaki mesafeyi kısaltarak doğruca Qin Nan'ın bulunduğu yere gidiyordu.

Ne de olsa Yang Taitian, muhafız sıralamasında birinci sıradaydı ve bu, onun olağanüstü bir yeteneğe sahip olduğunu gösteriyordu.

Qin Nan hala ona karşı bir şansa sahip değildi.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin