C545 - Mürettebatın Nerede Olduğu

158 26 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'a göre reklamlar

Qin Nan, gizemli bakır aynayı aldığından beri hiç bu kadar heyecanlı görmemişti. Daha önce birkaç kez hayatı tehlikeye girdiğinde bile bakır ayna kendini göstermemişti. Aynayı bu kadar heyecanlandıran bu bakır parça tam olarak neydi?

Vızıldamak.

Bakır ayna Qin Nan'ın İlahi Duyusundan uçtu ve mavi bir parıltı yayarak onun önünde süzüldü.

Yüzeyinde rünler belirmeye başladı ve yavaş yavaş Qin Nan'a bakan bir çift çekici mavi göz oluştu. Her ne kadar basit bir yanılsama olsa da, gözlerden yayılan buz gibi aura farklı bir dünyadan geliyormuş gibi hissettiriyordu.

"Onu bana ver!"

Kadının buz gibi sesine üstün bir buyurganlık eşlik ediyordu.

Qin Nan kaşlarını kaldırdı. Sesi duyduktan sonra kendini rahatsız hissetti ve memnuniyetsiz bir şekilde cevap verdi: "Lütfen, arzu ettiğiniz şey şu anda elimde. Eğer benden almayı planlıyorsan ses tonunun en azından daha normal olması gerekmez mi?"

"Ne gibi faydalar arıyorsun, şimdi söyle!" Ses soğuk bir şekilde konuştu.

Bazı nedenlerden dolayı Yetiştirme Salonunun ikinci katının tamamı buz tabakasıyla kaplanmıştı.

"Faydalar?"

Qin Nan şaşırmıştı. Bakır aynanın böyle bir şey sunacağını beklemiyordu. Ancak tekrar düşününce, bakır ayna son derece gizemli olduğundan ve bu bakır parçasına çok meraklı olduğundan onu bazı faydalarla takas edebilirdi.

Qin Nan'ın yardım istediğinde ondan Kaos Qi talep edeceğinden bahsetmiyorum bile.

"Şu anda Prenses Miao Miao, Tang Qingshan ve diğerlerinin nerede olduğu konusunda daha fazla endişeleniyorum..."

Qin Nan'ın şu anda hiçbir şeye ihtiyacı yoktu. Aslına bakılırsa, Zhou Bihua'nın halefi olduktan ve Ölümsüz Vermilyon Kuşu Sanatını aldıktan sonra gücü ve etkisi gelişmeye devam etti. Peki ya kendilerini Yukarı Bölge'nin Doğu Kıtasında bulan arkadaşlarına ne demeli?

Qin Nan tereddüt etmeden ağzından kaçırdı, "Bakır ayna, Doğu Kıtasında herkesin nasıl olduğunu biliyor musun?"

Bakır ayna şaşırtıcı bir şekilde sessizleşti ve buzlu ses bir kez daha ortaya çıktı: "Qin Nan, kararını vermeden önce iki kez düşün! Benden iyilik isteme şansın pek yok!"

"Karar verdim." Qin Nan gözleri şaşkınlıkla dolarken hemen başını salladı, "Bunu gerçekten yapabilir misin?"

"Anlamsız."

Hayali gözler dev bir eli çağırdığında ve Qin Nan'ın elinden bakır parçayı yakaladığında buzlu ses bulanıklaştı.

Bunu takiben aynanın yüzeyi sihirli bir ışıltı yaymaya başladı.

Aniden yüzeyde bir görüntü belirdi.

Görüntüde, ejderha şeklini alan görünür Qi ve mistik çiçek çiçekleriyle dolu dev bir dağ vardı. Uzun mor bir elbise giyen, uzun boylu fiziğe sahip genç bir kadın vardı. Şelaleye benzeyen uzun siyah saçları ve çekici yüz hatları vardı. Büyük parlak gözleri onu yaramaz bir peri gibi gösteriyordu.

"Bu... Prenses!"

Qin Nan'ın gözleri şaşkınlıkla titredi. Onunla son karşılaşmasının üzerinden yalnızca üç aydan az bir süre geçmişti ve kız on dokuz yaşına gelmişti.

"Şu anda Doğu Kıtası'ndaki Mu Klanında, tamamen güvenli bir ortamda - ayrıca durumu seninkinden daha zorlu." dedi buz gibi ses.

"Doğu Kıtasının Mu Klanı mı?" Qin Nan şaşkına dönmüştü. Hangi cehennemdeydi bu?

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin