C422 - Yükselen Canavar Dalgası

180 24 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'a göre reklamlar

Açıkçası, bir grup Dövüş İmparatoru Alemi zirve gelişimcisinin bir Dövüş Ataları Alemi zirvesi canavarını yaralayabilmesini beklemiyordu!

Nadir bir tehlike duygusu kalbinde yükseldi ve yüzünde bir paniğin görünmesine neden oldu. İçinden bir çift tamamlanmamış kanat çıkarken ve uçup gitmeye çalışırken çılgınca çırpınırken vücudu bir parıltı yayıyordu.

Zirve Dövüş Ataları Alemi dev kuşu darbeden kurtuldu ve bir çığlık attı. Bir çırpıda, tüyleri şiddetli bir fırtına gibi Qin Nan'ın üzerine döküldü.

"Aşağı in, git!"

Qin Nan'ın gürleyen alevler içinde kalan vücudunda bir patlama meydana geldi. Ondan fazla zhang uzunluğunda bir pelerin, tüyleri paramparça ederek gökyüzünü süpürdü. Daha sonra kaçan küçük canavarı içine aldı ve bir çekişle Qin Nan'ın önüne sürüklendi.

"Hepsini tükür!"

Qin Nan elini uzattı ve küçük canavarın boğazını sıktı. Vücudu korkunç, öldürücü bir aura yayarak ona Gök Gürültüsü Tanrısı görünümü verirken gözleri ateş saçıyordu!

Bu arada, havada duran Dövüş Ataları Alemi zirvesindeki dev kuş aşırı derecede öfkeliydi ve aşağı dalmak üzereydi. Ancak, Qin Nan'ın aurasını tespit ettikten sonra, eyleminin küçük canavara zarar vereceğinden korktuğu için saldırmaya cesaret edemedi.

Sima Kong ve diğerleri afallamış bir ifade takındılar. Qin Nan'ın öfkelendiğini ilk kez görüyorlardı.

“Kırmızı~ Kırmızı~ Kırmızı~”

Küçük canavar sakinliğini korudu ve hiçbir korkutma belirtisi göstermedi. Bunun yerine pençelerini çılgınca gururlu bir şekilde salladı, sanki Qin Nan'a söylemeye çalışıyormuş gibi, bana Birincil Taşları tükürtmenin hiçbir yolu yok ve kendinle fazla dolu olma, yedeğim çok yakında burada ol!

“Yedeğiniz var mı? Umurumda mı sanıyorsun!”

Qin Nan'ın öfkesi o anda patladı.

Destek olmak?

Haplarımı çalmak mı?

Kim olduğun umurumda değil!

Anında yumruğunu kaldırdı ve alevler patlarken ileri doğru fırlattı.

BANG! BANG! BANG! BANG!

Ormanda bir dizi patlama sesi yankılandı.

Havadaki dev kuş şaşkına döndü. Küçük canavar bile hayran kaldı.

Bu adam... Gerçekten bana vurmaya cesaret mi ediyor?

"Kırmızı!"

Acısının ortasında, küçük canavar aşırı derecede öfkelendi ve delici bir çığlık attı.

Vızıltı!

Çevredeki zemin şiddetli bir şekilde titremeye başladığında, eski ormanların atmosferi o anda dondu.

"Bu iyi değil!"

Sima Kong ve diğerleri irkildi.

Tahminleri yerindeydi, bu küçük canavarın müthiş bir geçmişi vardı.

PAT!

Yüksek bir çarpışmanın ardından, üstlerindeki gökyüzü aniden karardı. Kırk zhang uzunluğunda dev bir kuş ve bir çift Ateşli Kanatlı, aşağı doğru dalış yaparken görülebiliyordu. Martial Dominator Realm'in korkunç bir aurası çevreyi vahşice süpürdü!

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin