EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'a göre reklamlar
Kalabalık büyük bir şoka maruz kalırken, mekanı ölüm sessizliğine bıraktı.
“Bu… İlahi Savaş Tanrısının kanı!”
Qin Nan şaşkınlıktan kurtuldu. İlahi Savaş Tanrısının kanının önünde dururken kendi kanının kaynadığını hissedebiliyordu.
Bununla birlikte Qin Nan kendi vücudunun içini göremiyordu. Aksi takdirde, kanının belli belirsiz bir tür antik rünlere dönüştüğünü, eski bir harita gibi karmaşık bir şekilde rastgele bir şekilde birbiriyle iç içe geçtiğini keşfedecekti.
"Şimdi seni yutmanın zamanı değil. Dayan orada, halletmem gereken bazı işler var!”
Qin Nan kalbindeki dürtüyü bastırdı ve yeşim kutuyu cebinde tuttu.
Nadir görülen olay anında ortadan kaybolarak bölgeye yeniden huzur verildi.
Hem Prenses Miao Miao'nun ekibi hem de Yang Taitian'ın ekibi tamamen şaşkına döndü. Kan damlasının yaydığı aura ruhlarında büyük bir etki yarattı!
"Qin Nan!"
Bir dakika sonra Yang Taitian düşüncelerini toparlarken gözlerinden güçlü bir arzu ve bir miktar öldürme niyeti yayılıyordu!
Üstelik Xiao Hong, Xue Wuji ve diğerleri de aynı şekilde davrandılar.
Bunların hepsi Kutsal Bölgenin dahileriydi ve her biri müthiş bir geçmişe ve olağanüstü bilgiye sahipti. Kanın tam olarak ne olduğunu bilmeseler de, Kutsal Lider Qinglong'un bahsettiği gibi birinin kaderini değiştirebileceğini ve gelecekte Dövüş Majesteleri Alemine yükselme şansı verileceğini açıkça biliyorlardı. kanı aldıktan sonra.
Böylesine olağanüstü bir hazineyi edinmekle kim ilgilenmez ki?
"Ha? Yani siz şimdi beni soymayı mı planlıyorsunuz? Qin Nan'ın gözleri keskin bir şekilde şöyle dedi: "Önceki çatışmamız yüzünden gözlerimi kapalı tutmakta bir sakınca görmezdim, ama eğer şimdi beni soymayı planlıyorsan, o zaman zamanı geldiğinde merhamet göstermediğim için beni suçlama!"
“Merhamet göstermiyor musun? Ne kadar mutlak bir şaka. Şimdi onu ver, ben de senin hayatını bağışlayayım!”
Yang Taitian küçümseyici bir kahkaha attı. Bir dizi delici sesin ardından zırhlı plakalar giyen on altı şövalye olay yerine indi ve her biri inanılmaz derecede güçlü bir aura yaydı.
“On altı İmparator Şövalyesi tek bir yerde birleşiyor!”
Yang Taitian, aurası on altı şövalyeden yayılan auralarla birleşip tek bir aura haline gelirken bir kükreme çıkardı.
O anda, vücudundan korkunç bir baskı dalgası yayıldı. Sanki şu anki Yang Taitian artık bir Dövüş Ataları Alemi uzmanı değil de bir Dövüş Hakimiymiş gibiydi!
Ona ek olarak Xiao Hong, Xue Wuji ve ona soğukkanlılıkla bakan diğerlerinden de güçlü bir öldürme niyeti yayıldı.
"Sanırım rozeti kullanmanın zamanı geldi!"
Qin Nan kendi kendine mırıldandı.
Artık nispeten daha güçlü olsa da böyle bir dizilişe karşı galip gelmek imkansızdı.
O anda küçümseyen bir ses duyuldu: "Hangi on altı İmparator Şövalyesi? Bu sadece bir tür klonlama tekniği, gurur duyulacak ne var ki? Prenses'in şansı son zamanlarda o kadar iyiydi ki bir böcek yakalamayı başardı. Gücünü hepinize göstermenin zamanı geldi.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...