C400 - Caomu Zirvesinden Gelen Ekip

207 30 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

"Qin Nan, zaten zorluk mu çekiyorsun?"

Xue Wuheng'in soğuk sesi arkasında belirdi, gözenekleri buzlu bir aura yaymaya başladı ve etrafındaki beş metrelik alanın buzla kaplanmasına neden oldu.

Figürü, sanki onu baskılayan önceki baskı ortadan kalkmış ve yüzüncü adıma ulaşmasına izin vermiş gibi öne doğru fırladı.

"Xue Wuheng, neyle gurur duyuyorsun?"

Ying Xunlong, vücudundan altın bir parıltı yayılırken bir harrumph çıkardı ve bir dizi davul vuruşu yaparken vücudunun büyümesine neden olarak şok edici bir manzarayla sonuçlandı.

Şu anki eti, Qin Nan'ınkinden biraz daha güçlüydü.

Qin Nan, iki dahinin önünde daha büyük bir hızla ilerlediğini gördükten sonra etkilenme belirtisi göstermedi. Ağır nefes alırken her seferinde bir adım ileri atmaya devam etti.

Bir dakika sonra Xue Wuheng ve Ying Xunlong yüz sekseninci adıma ulaşmıştı. Bu iki dahi için bile bir adım daha ilerlemek inanılmaz derecede zor bir görev gibi geldi.

Qin Nan'a gelince, yavaş temposuyla şimdi yüz kırkıncı adıma ulaşmıştı.

Arkasında, çok sayıda yetiştirici yüzüncü adım işaretini geçmeyi başarmıştı.

Birisi yukarıdan aşağıya baksaydı, kişi, uygulayıcıların mavi tuğlalı yolda yavaşça ilerleyen kaplumbağalara dönüştüğü hissine kapılırdı. Alınları ve vücutları ter içinde kalmıştı. Nefeslerinin her biri, alevleri içine çekiyormuş gibi hissediyor, boğazlarına yakıcı bir acı getiriyordu. Hatta bazıları baskının verdiği acı nedeniyle gergin ve sinirli hale geldi.

"Artık hareket edemiyorum! Ben burada xiulian uyguluyorum!"

Nihayet o anda, bir çiftçi kükredi ve bacak bacak üstüne atmış ve gözleri kapalı olarak oturdu.

Vızıltı!

Birinci kapı aniden kültivatörün figürüne parlak bir ışıltı saçtı.

Kültivatörün pes ettiğini görmek, etrafındaki insanların direnişine son darbe oldu, çünkü diğer yedi uygulayıcı pes etmeyi seçti ve bacak bacak üstüne atarak oturdu. Bir kez daha, ilk kapı her birinin kafasına bir ışık saçtı.

"Görünüşe göre Üçlü Kapı'nın yararı, biri vazgeçtikten sonra verilecek. Aynı zamanda, daha fazla adım atanlara, daha az adım atanlardan daha fazla fayda sağlanacağı da açıktır..."

Qin Nan başını çevirdi ve uygulayıcıların yaşadığı durumu gözlemleyerek kuralları daha net bir şekilde kavramasını sağladı. Ardından yüzüne daha sert bir ifade yerleştirdi.

Üçlü Kapı bir testtir, kişinin zihniyetine odaklanan bir testtir.

Dişlerinizi sıktığınızda ve bastırmanın getirdiği acıya katlandığınızda, karşılığında büyük bir fayda elde edeceksiniz!

"Devam etme zamanı!"

Qin Nan ayaklarının dağlar kadar ağır olduğunu hissetmesine rağmen dişlerini sıkarak ilerlemeye devam etti.

...Bu sırada gölün karşısında...

Yeşim taşından bir tekne alamadıkları için iki yüzden fazla yetişimci oldukları yerde bekleyebildiler ve Üçlü Kapı'nın basıncı nedeniyle birisi bayılınca hareket etmeye hazırlandılar.

Aniden bir dizi delici vızıltıyla birlikte birkaç figür yere indi.

Mürettebata liderlik eden kişi, Elçi Zhu, Tie Mu, Chen Ying ve onu takip eden genç bir adamla birlikte Mahkeme Başkanı Jin'den başkası değildi.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin