EŞSİZ SAVAŞ RUHU
C448 - Kutsal Alanı Sersemleten Tek Bir AdamFeiyang Şehrinin tamamı devasa bir alanı kaplıyordu, bu da güneş ışığı altında muhteşem bir manzara ortaya çıkarıyordu ve ona bakan herkesi hayrete düşürüyordu.
Feiyang Şehrinde Simya Sarayı, Dövüş Becerileri Sarayı ve öğrenciler, yaşlılar ve Zirve Liderleri için özel olarak inşa edilmiş diğer saraylar da dahil olmak üzere çeşitli büyüklükte saraylar vardı.
Feiyang Kutsal Alanı için, daha yüksek bir yetiştirme daha yüksek bir statüyle sonuçlanacak ve böylece kişiye yaşamak için daha iyi bir saray sağlanacaktı.
Bu nedenle Feiyang Şehri her gün sayısız savaşla doluydu. Daha iyi bir saray ve daha büyük bir güç elde etmek için öğrenciler, güçlerini geliştirmek amacıyla çılgınca gelişim gösteriyorlardı.
Bununla birlikte Feiyang Şehri de bunda önemli bir rol oynadı.
Feiyang Şehri Kutsal bir Silahtı. Bir Zirve Liderini ortadan kaldırabilecek korkunç gücünün yanı sıra, aynı zamanda sabit kalırken şehrin on bin li bölgesindeki tüm Qi'yi emen ve böylece şehrin bol miktarda Qi ile doldurulmasına izin veren büyük bir güce de sahipti.
İlk Kutsal Lider Feiyang bu gerçeği değerlendirdi ve çeşitli büyüklükte saraylar inşa etti. Daha büyük bir saray daha güçlü bir Qi varlığına sahip olurdu, dolayısıyla Mistik Ruh Tarikatına oldukça benziyordu.
Ancak son iki gündür Feiyang Şehrinde herhangi bir savaş yaşanmadı.
Öğrenciler büyük bir sevinç içindeydiler.
Bunun ana nedeni, Xiao Zhonghuang'ın Qin Nan'ı tek bir hareketle yenmeyi başarması ve Qin Nan'ın sevgili kadınını öldürmesinin ardından Kutsal Lider Feiyang'ın inanılmaz derecede neşeli olması ve bu nedenle Zirve Liderleri ve tüm öğrenciler de dahil olmak üzere Feiyang Kutsal Alanındaki herkese hemen hediye vermesiydi. —ödül olarak muazzam kaynaklar!
Sonuç olarak, uygulayıcıların hepsi zamanlarını birbirleriyle savaşmak yerine gelişim yaparak geçirdiler.
Xiao Zhonghuang'ın Qin Nan'ı yendikten sonra hemen inzivaya çekilip gelişim yaptığını öğrendikten sonra daha da motive oldular.
Xiao Zhonghuang, olağanüstü gücüne rağmen özenle gelişmeye devam etti. Gevşemeye devam etmek için ne gibi bahaneleri vardı?
Mümkün değil!
Biz de uygulamamız üzerinde çok çalışmalıyız!
Daha yetenekli olan öğrenciler daha da sıkı çalıştılar!
Ölüm Okyanusu altı ay içinde etkinleştirilecek ve bu onlara yeteneklerini sergileme şansı verecekti. Eğer orada bir tür şanslı karşılaşma elde edebilirlerse veya birlikte çalışarak Qin Nan'ı yenmeyi başarabilirlerse, sonsuz faydalarla ödüllendirileceklerdi.
...Bu arada Feiyang Şehri'nin duvarlarında öğrenciler düzenli bir şekilde duruyordu...
Öğrenciler görev başında gibi görünseler de, onlar dekorasyondan başka bir şey değildi.
Kutsal Lider Feiyang ve Zirve Liderleri Feiyang Şehrinde ikamet ederken neden şehri koruyan savunuculara ihtiyaç duysunlar ki?
Divine Sense ile yapılan tek bir tarama çevreyi kolaylıkla gözlemleyebilir.
Üstelik Feiyang Kutsal Alanı artık aynı değildi. Bizi kızdırmaya kim cesaret edebilir?
Bir Dövüş Majesteleri Alemi uzmanı bile böyle bir şeye cesaret edemez!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...