C546 - Kraliyet Sarayı

168 23 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'a göre reklamlar

Qin Nan üç gün sonra Üçüncü Prens ile buluşacaktı. Bu dönemde Qin Nan uygulama yapmayı seçmedi ancak bunun yerine zamanını kitap okuyarak geçirdi.

Yetiştirme Salonunun ikinci katında birçok kitap vardı. Bu kitaplarda Yukarı İlçenin Doğu Kıtasındaki kişiler, yerler ve geçmiş olaylar hakkında bilgiler yer alıyordu.

Qin Nan, üç günde binlerce kitabı okumayı başardı ve bu onun Doğu Kıtasını daha iyi anlamasını sağladı.

“Sorun şu ki Mu Klanının ne olduğu hakkında hâlâ hiçbir fikrim yok. Bakır aynaya göre oldukça heybetli bir varlık. Sanırım Takım Lideri dönene kadar bekleyip bu konuyu ona sormam gerekecek."

Qin Nan, Yetiştirme Salonunun birinci katına doğru giderken kendi kendine düşündü. Görünüşe göre Xue Meng ve diğerleri hala gelişim yapıyorlardı, bu yüzden onları rahatsız etmemişti. Yaşlı Wang'ı selamladı ve oradan ayrıldı.

Qin Nan, Dövüş Majesteleri Aleminin etine sahip olmasına rağmen hâlâ bir yarık ve ışınlanma çağıramıyordu, bu nedenle yalnızca hedefe doğru uçarak gidebiliyordu. White Tiger City'e varması sekiz saat sürdü.

Qin Nan'ın kalbi görkemli Beyaz Kaplan Şehri'ni önünde görünce sakin kaldı. Rozetini muhafızlara göstererek şehre girdi.

"Kraliyet sarayına gideceğim!"

Qin Nan adımlarını hızlandırdı.

Gökyüzü Kavurucu Antik Krallık'ın kraliyet ailesinin tamamı, dış saray, orta saray ve iç saray olarak bölünmüş olan sarayda ikamet ediyordu. Dış saray prenslerin, prenseslerin ve orduların kaldığı yerdi. Orta saray, kraliyet ailesindeki yetkililer ve uzmanlar için kurulmuştu.

İç saray ise şimdiki imparatorun ikamet ettiği yerdi.

Qin Nan, Üçüncü Prens'in ona verdiği rozeti gösterdi ve bu onun mekana kolaylıkla girmesini sağladı.

Saraya adım atar atmaz gözleri şaşkınlıkla parladı.

Önünde, her tarafında çiçekler olan geniş bir yol vardı. Zırh plakaları giyen şövalyelerin bölgede devriye gezdiği ve ortaya muhteşem bir manzara çıktığı birçok saray görülebiliyordu.

“Şehir içinde şehir hissi veren, Gökyüzü Kavurucu Antik Krallığın kraliyet sarayından beklendiği gibi. En önemlisi, her bir ot sapı veya bir tahta parçası, her bir kiremit ve tuğla parçası, İlahi Savaş Tanrısı'nın sol gözüyle bile bunların arasından bakamadım…”

Qin Nan kısa sürede düşüncelerini sakinleştirdi.

Okuduğu kadim kitaplara göre Beyaz Kaplan Şehri'nin yarı Hükümdar Silahı olduğu söyleniyordu. Gücü, Kutsal Silahın gücünü fazlasıyla aşıyordu ve son derece korkutucuydu. Beyaz Kaplan Şehri'nin gücünün beklentisini önemli ölçüde aşması onu şaşırttı.

Bunu takiben bir hizmetçinin rehberliğinde Qin Nan büyük bir göle geldi.

Göl, dört yüz li'nin üzerinde bir alanı kaplayan Vermilion Kuş Gölü olarak biliniyordu. Suyu alev rengindeydi ve güneş ışığı altında çok güzel görünüyordu. Vermilion Kuş Gölü merkezde olmak üzere etrafı ışıl ışıl parıldayan çeşitli konutlarla çevriliydi. Otuz altı kişi vardı ve her biri farklı bir tarza sahipti.

Qin Nan, on li'lik bir alanı kaplayan konutlardan birine geldi. Tuğlalar ve kiremitler, hatta duvarlar olsun, hepsi kırmızı renkteydi. Diğer konutlarla karşılaştırıldığında pek göz alıcı görünmüyordu.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin