EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Bölüm 460: Kan Dökülmüş Mezar
"Usta…"
Tang Qingshan, Zirve Lideri Duanmu ve diğerleri şaşırmıştı.
"Merak etme." Kutsal Lider Qinglong elini salladı ve sakin bir şekilde şöyle dedi: "Benim spekülasyonlarıma göre, Reaper Platformuna ulaşmaları en az yarım gün sürer. Bir araya gelmemiz çok nadirdir, güzelce konuşalım.”
Tang Qingshan ve diğerleri biraz şaşkına dönmüştü. Başlarını sallarken gözleri karmaşık bakışlarla titriyordu.
Kalabalık bunu görünce iç çekmeden edemedi.
Kutsal Lider Qinglong ölmeden önce bazı düzenlemeler yapıyormuş gibi görünüyordu.
……
……
Qin Nan ve ekibi dev Ölüm Kapısına birlikte girdiler. Oraya girer girmez kör edici bir ışık gözlerini doldurdu ve bilinçsizce gözlerini kapatmalarına neden oldu. Hemen gözlerini açtıklarında başka bir dünyaya ışınlanmışlardı.
Qin Nan hemen çevresini kontrol etti.
Şu anda çevresi iki yüz li olan kanla kaplı bir dojonun üzerinde duruyordu. Dojonun çevresi karanlıkla doluydu. İlahi Savaş Tanrısının sol gözüyle bile arkasını göremiyordu.
Üstelik en dikkat çekici şey dojonun her iki yanında iki farklı yolun olmasıydı. Biri beyaz, diğeri siyahtı, ikisi de karanlığa doğru uzanıyor, bilinmeyen bir yere gidiyordu.
Hımm!
Birdenbire Xiao Zhonghuang'a benzeyen soğuk bir harrumph duyuldu.
Xiao Zhonghuang dojonun diğer tarafında on sekiz Zirve Lideri ve binin üzerinde Dövüş Hakimiyeti Alemi uzmanıyla çevrili olarak duruyordu ve ortaya muhteşem bir sahne çıktı.
Karşılaştırıldığında, Qin Nan'ın tarafında toplamda yalnızca dört kişi vardı, bu da diğer tarafa karşı son derece zayıf görünmelerine neden oluyordu.
Dojonun etrafı da on binden fazla haydut gelişimci tarafından kuşatılmıştı ve hepsi sessizce izliyordu.
Qin Nan konuşmak üzereydi ama aniden keskin bir ses duyuldu.
Dojonun üstünde orta yaşlı bir adam belirdi.
Adam tamamen zifiri karanlıktı ve kalın bir ölümcül aura eşlik ediyordu. Gözleri tamamen kırmızıydı ve bu, gözleriyle buluştuğunda kalabalığın tüylerinin diken diken olmasına neden oldu.
"Hmm? Bir Dövüş Majesteleri Alemi uzmanı -kesin olarak daha güçlü bir varlık- onun yetişimi en azından yarı Kutsal Dövüş Alemi düzeyindedir. Bu oldukça benzersiz, çünkü vücudunda herhangi bir yaşam belirtisi hissedemiyorum…”
Qin Nan sol gözüyle İlahi Savaş Tanrısını taradı ve kaşlarını çattı.
“Hepinizin gördüğü gibi burada iki farklı rota var. Beyaz yol seni Reaper Platformuna götürecek. Kara yol sayısız şanslı karşılaşmayı ama aynı zamanda büyük tehlikeleri de içeriyor. On kişiden yalnızca biri hayatta kalacaktı. Bununla birlikte, kaderinizi değiştirebilecek eşsiz bir miras elde edebilirsiniz. Kararını vermek için bir tütsü yakmaya yetecek kadar zamanın var!”
Orta yaşlı adam kalabalığa baktı ve soğuk bir tavırla konuştu.
“Gel, siyah yola girelim!”
"Kaderimi değiştirmek için buradayım!"
"Ben almayayım!"
“……”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...