C573 - Karanlıkta Çatışma

145 20 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Üçüncü Prens'in figürünü saran altın ışıltı, bölge yeniden sakinleşirken ortadan kayboldu.

"Ejderha Uçurum Ağacı, Ejderha Uçurum Mistik Alanının tam merkezinde, buradan yaklaşık beş yüz li uzaklıkta bulunuyor..." Üçüncü Prens sert bir bakışla şöyle dedi: "Mümkün olan en kısa sürede oraya gitmemiz gerekiyor. İçimde İkinci Kardeş'in de bir tür yöntemle ağacı bulabileceğine dair bir his var!"

Qin Nan ve ekibi başlarını salladılar.

İkinci Prens Song Li, Beyaz Kaplan Müfrezesi ve Ticaret İttifakının tam desteğini almayı başarmıştı, dolayısıyla yetenekleri küçümsenemezdi. Eğer Üçüncü Prens Ejderha Uçurum Ağacı'nın yerini tespit edebilseydi, büyük olasılıkla o da bunu başarabilirdi.

"Hadi gidelim!"

Üçüncü Prens elini salladı ve havada süzülen, özellikle ulaşım için kullanılan bir İmparator Silahı olan dev bir gemiyi çağırdı. Grup gemiye atladığında, gemi hemen uzaklara uçtu ve arkasında şiddetli bir rüzgar bıraktı.

Bu arada, yüzlerinde hala boş ifadeler bulunan Birinci Prens ve Dokuzuncu Prens, bilinçaltında gökyüzündeki hırıltının yönüne baktılar ve hemen Jiang Bilan, Longhu, Duan Qing ve Üçüncü Prens'in bir tepenin üzerinde durduğunu gördüler. devasa bir gemi.

Bir kez daha büyük bir şokla karşılaştılar ve onları tamamen depresyona soktular!

Bu ikisi kesinlikle Üçüncü Prens'in onlara göz kulak olması için ayarladığı casuslardı!

Bununla birlikte Qin Nan ve diğerleri iki prensi tamamen unutmuşlardı.

Üçüncü Prens, veliaht unvanı için yapılacak rekabete tamamen hazırlanmıştı. İkinci Prens, Beyaz Kaplan Müfrezesi ve Ticaret İttifakından destek alıyordu. Dolayısıyla Birinci Prens, Dokuzuncu Prens ve imparatorun diğer akrabaları artık onlarla kıyaslanamaz durumdaydı.

Veliaht unvanı için son aday ise Üçüncü Prens ile İkinci Prens arasında belirlenecek.

Sonuç Dragon Abyss Ağacı'ndaki son kavgaya bağlı olacak!

Dev gemi havaya uçtu. Kısa bir süre içinde yüz li yol kat etmişti.

Bu dönemde, Qin Nan zamanı değerlendirdi ve varlıklarının Mistik Toprak tarafından reddedilmesini önlemek için Ejderha Uçurum Qi'sini elde etmek için birkaç Dövüş Majesteleri Alemi canavarını avladı.

"Neredeyse geldik…"

Üçüncü Prens geminin pruvasında durdu ve aşağıya baktı. Vücudunda görkemli bir aura sergilendi, Qin Nan ve diğerlerinin bakışlarını ona çevirmesine neden oldu.

Altın İmparator Cenneti Teftiş Tekniği ve bu aura, bu Üçüncü Prensin sıradan bir insan olmadığının ipuçlarını veriyordu!

Ancak o anda nadir görülen bir olay yaşandı.

Vızıldamak!

Üçüncü Prens ve diğerlerinin üzerindeki alan, boşluklardan birkaç dev ölümsüz ruhun fırlaması nedeniyle parçalara ayrıldı. Bu ruhlar, Üçüncü Prens ve diğerlerine saldırırken ürkütücü kıkırdamalar çıkarırken iğrenç bakışlara sahiplerdi.

"Hı?"

Qin Nan ve ekibi şaşırmıştı. Her ne kadar saldırılar onlara zarar verecek kadar güçlü olmasa da şu anda havadaydılar ve on li'den fazla mesafede hiçbir düşman belirtisi yoktu. Saldırı nereden gelmişti?

"Sırf bir lanet bu kadar küstahça davranmaya cesaret eder."

Sakin bir ifadeyle Jiang Bilan kolunu salladı ve ölümsüz ruhları yok eden ölümcül bir güç uyguladı.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin