C445 - Eski Yoldaşlar

169 26 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'a göre reklamlar

"Prenses!"

Duygularının kontrolünü kaybettiği için Qin Nan'ın gözleri kızardı.

“Qin Nan, hemen Qinglong Kutsal Bölgesine dön!”

O anda yukarıdan yüksek bir kükreme duyuldu ve bunun Kutsal Lider Qinglong olduğu ortaya çıktı.

Kutsal Lider Qinglong aşağıya baktı ve elini salladı ve sınırsız Mor Yıldırım Bulutunu parçaladı. Bunu takiben kollarını sıvadı ve Qin Nan'ı anında Qinglong Kutsal Alanına geri getirdi.

Qinglong Kutsal Alanının Duanmu Zirvesinde iki figür duruyordu; bunlardan biri Sima Kong'du.

Sima Kong öfkeli bir görünüm sergilerken dişlerini sıktı. O yaşlı pislik Kutsal Lider Qinglong, onu küçük bir ülkeye göndermeye cüret etti. Ölmekten bu kadar korktuğumu mu sandı? Qinglong Kutsal Alanında kalmama izin verilmiyor mu?

Sonunda Qinglong Kutsal Bölgesine geri dönmesi üç gün üç gece sürdü.

“Qin Nan gerçekten burada, Qinglong Kutsal Bölgesinde mi?” Sima Kong'un yanında duran bayan biraz şüpheyle sordu.

Eğer Qin Nan burada olsaydı kadının Xiao Qingxue olduğunu kesinlikle anlardı.

Mistik Ruh Tarikatından ayrıldıktan sonra Xiao Qingxue farklı ülkeleri dolaşıyordu. Yetiştiriciliği üçüncü seviye Dövüş İmparatoru Alemine kadar yükselmişti. Qinglong Kutsal Alanındaki muazzam değişimi ve Qin Nan ile Xiao Zhonghuang arasındaki yaklaşan düelloyu duyduğunda hemen doğrudan Qinglong Kutsal Alanına gitmeye karar verdi.

Daha sonra tesadüfen Qinglong Kutsal Bölgesine doğru koşan Sima Kong'a rastladı. Kimliğini öğrendikten sonra ona eşlik etmeye karar verdi.

“……”

Sima Kong, onun güzelliğine hayran kaldı ve onun Qin Nan'ın eski arkadaşı olduğunu öğrendikten sonra, oldukça uzak bir yolculuk olduğu için onu hemen yanında getirmeyi kabul etti.

Ancak önceki öfkesinin yanı sıra, kendini de halsiz hissetmeye başladı.

Başlangıçta Xiao Qingxue ile ilgili bazı düşünceleri vardı ama onu şaşırtacak şekilde bu muhteşem bayan, ona hiç aldırış etmeden Qin Nan hakkında sorular sormaya devam etti.

PAT!

O anda Kutsal Lider Qinglong'un figürü aşağıya inerken gökyüzü paramparça oldu.

Öfke ve umutsuzlukla dolu olan Sima Kong, Kutsal Lider Qinglong'un figürünü gördükten sonra patladı. O, Kutsal Lider'in gücünü unutmuştu ve azarlayarak patladı: "Seni orospu çocuğu—— Qin Nan? Prenses Miao Miao?”

Lanetinin ortasında, gözleri kırmızı olan Qin Nan'ı ve son derece zayıflamış Prenses Miao Miao'yu gördükten sonra huşu içinde kaldı.

Xiao Qingxue, bir bakışta Qin Nan'ın Prenses Miao Miao'yu kollarında tuttuğunun hemen farkına vardı. Ancak Qin Nan'ın çılgın halini gördükten sonra ağzından çıkacak kelimeleri çok geçmeden yutkundu.

"Uyanmak!"

Kutsal Lider Qinglong bir kükreme çıkardı.

Qin Nan'ın gözlerindeki kızarıklık, sanki az önce yıldırım çarpmış gibi büyük ölçüde dağıldı, ancak titreyen bir sesle konuşurken yüzünde gösterilen acı aynı kaldı: "Kutsal Lider, onu kurtar——"

Kutsal Lider Qinglong, Prenses Miao Miao'ya baktı ve kaşlarını çattı. QIn Nan'ın yüzündeki acı dolu ifadeyi gördükten sonra içini çekti: "Xiao Zhonghuang'ın Kaos Laneti Tekniği ona çarptı. Lanet artık onun ruhunu ve zihnini istila etmiştir. Onu kurtarmak oldukça zor…”

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin