EŞSİZ SAVAŞ RUHU
...Bu arada Qinglong Kutsal Bölgesinde, aşağı bölge Qin Nan'ı kınayan gevezeliklerle meşgulken...
Vahşi kahkaha Qin Nan ve diğerlerinin dikkatini çekti. Hemen başlarını kaldırdılar ve Longhu Ata Canavarının gururlu bir ifadeye sahip olduğunu gördüler.
Longhu Ata Canavarı'nın görünümünde herhangi bir önemli değişiklik yaşanmamıştı; Aynı yakışıklı yüz ve alnındaki iki şişlik artık daha büyük görünüyordu ve bu da oldukça komik bir manzaraya neden oluyordu.
Longhu Ata Canavarı son derece keyifli hissediyordu; Şimdiye kadarki en iyi duygu!
Kutsal Alanın yasaklı bölümünde eski bir ejderha cesedi vardı. Longhu Ata Canavarı, cesedi arıtmayı başaramazsa onu sonsuza kadar orada tutmakla tehdit eden soyundan dolayı Zirve Lideri Duanmu tarafından oraya gönderilmişti.
Longhu Ata Canavarı bir anda öfkelendi, ancak Zirve Lideri Duanmu'ya rakip olmadığı için cesedi dürüst bir şekilde iyileştirmekten başka seçeneği yoktu. Ejderhanın cesedini iyice arıtması birkaç ayını aldı, bu da yetişiminin hızla artmasına olanak sağladı!
"Hmm? İnsanlar nerede? Burada neler oluyor?"
Longhu Atası Canavarı, kükremeyi bıraktıktan sonra hemen sessizliğe gömülecek devasa Kutsal Alanı keşfetti.
Hızla çevresini taradı ve Kutsal Lider Qinglong ve Qin Nan'ın figürleriyle birlikte son derece zayıf Prenses Miao Miao'yu buldu. Bir anda sinirlendi: "Ne oluyor burada? Tam olarak ne oldu? Prenses Miao Miao neden bu kadar ciddi bir yaralanmanın acısını çekiyor?”
Bir dizi soru makineli tüfek mermisi gibi ateşlendi.
Qin Nan'ın başlangıçtaki şaşkın ifadesi, hiçbir şey söylemeden Prenses Miao Miao'ya bakarken donuklaştı.
"Err, Longhu, Qinglong Kutsal Bölgesinin öğrencileri bize ihanet etti ve Feiyang Kutsal Bölgesine katıldı..." Sima Kong, Longhu'nun Qin Nan ile birlikte Qinglong Kutsal Bölgesine katılan kişi olduğunu biliyordu, bu yüzden ona hemen geçmişte olanları anlattı. bir kaç ay.
Bununla birlikte Prenses Miao Miao'nun neden bu kadar ağır yaralandığından pek emin değildi. O sadece bundan sorumlu olanın Xiao Zhonghuang olduğunu biliyordu.
Longhu Ata Canavarı gözleri kocaman açılmış bir şekilde baktı. Kendisi uzaktayken tüm bunların olmasını beklemiyordu. Sonunda düşüncelerini topladığında gözleri büyük bir öfkeyle Qin Nan'a baktı.
"Qin Nan!"
Longhu Ata Canavarı'nın gözleri öfkeli bir kükreme çıkarırken kızardı: "Hala lanet olası bir adam mısın, değil misin, Miao Miao seni uzun zamandır takip ediyor, ama sonunda senin yüzünden her zaman yaralanıyor! Longhu Sıradağları'na geri döndük! Aynı şey Mistik Ruh Tarikatında da oldu! Ve şimdi tekrar! Kimliğiyle seni takip etmekten başka seçeneği olmadığını mı düşünüyorsun? O sadece borcunu ödemeye çalışıyor! Size yardım etmek için özellikle yanınızda kaldı!”
Hiç kimse Longhu Ata Canavarının aniden patlamasını beklemiyordu. Kükremesi önlerindeki alanın şiddetle titreşmesine neden oldu.
"Neden ona hep bunu yapıyorsun?" Longhu Ata Canavarı'nın kükremesi daha da güçlüydü ve devam etti: "Bir şey söyle! En son ne zaman zarar görmeden geri döndü? Sen dilsiz misin?
Sima Kong ve diğerleri şaşkına dönmüştü.
Qin Nan bakışlarını değiştirmedi. Sessizce Prenses Miao Miao'ya bakmaya devam etti.
Sonunda Prenses Miao Miao'nun ona bakmak için yanında kaldığını fark etti.
Daha önce Longhu Sıradağları'nda, İlahi Savaş Tanrısı'nın sol gözü tarafından yutulurken, sırf onu hayatta tutmak için Birincil Gücünü feda eden kişi oydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantastikSerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...