C518 - Ortaya Çıkan Kimlik

156 28 1
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'a göre reklamlar

Tek bir rozet beş bin Birincil Taşa mal oluyordu ve her gün bunlardan yalnızca bin tane vardı.

Zengin olmak mutlaka bir tane alabileceğiniz anlamına gelmiyordu.

Bu nedenle Kara Kaplumbağa Müfrezesinin dahileri, sırf rozeti almak için Xiao Qi'ye bir iyilik borçlu olmaya hazırdı.

Ancak o anda Qin Nan konuşmuştu.

Kardeşi yüzünden ikinci kata çıkmasına izin verilen bu sıradan Dövüş Ataları Alemi gelişimcisi bir rozet mi istiyordu?

Shi Kai hemen gülmeye başladı, “HAHAHA, ne şaka! Senin gibi sıradan bir Dövüş Ataları Alemi gelişimcisi rozet mi istiyor? White Tiger City'de ne yapmayı planlıyorsun? Üç müfrezenin seçiminde yer almayı düşünüyor musun?”

Kara Kaplumbağa Müfrezesi, Vermilyon Kuş Müfrezesi ve Beyaz Kaplan Müfrezesinin yeni askerlerini seçmesinin iki yolu vardı.

İlk yöntem, seçimlerin yapılması için insanları çeşitli şehir ve kasabalara göndermekti.

İkinci yöntem ise ilgilenenlerin White Tiger City'e giderek orada yapılan seçime katılmasıydı. Sonuçta Gökyüzü Kavurucu Antik Krallık devasa bir alanı kaplıyordu. Üç müfrezenin her yeri ziyaret etmesi imkansızdı.

Diğer dahilerin küçümseyici bakışları vardı.

Qin Nan'ın gelişimini küçümsemiyorlardı ama o çok cahil davranıyordu.

Xiao Qi kaşlarını çattı. Nazik kişiliğine rağmen kendini bir şekilde rahatsız hissediyordu. Bir rozet halk arasında kolaylıkla kargaşaya yol açabilirdi ve o, bir rozeti kolaylıkla on bin İlköğretim Taş fiyatına satabilirdi.

Bunun nedeni herkesin Beyaz Kaplan Şehri'ne girmeye hevesli olmasıydı.

Qin Nan, Xiao Qi'nin tereddütlü olduğunu anladı, bu yüzden yumruklarını birleştirdi ve şöyle dedi: "Bay. Xiao Qi, eğer bana rozeti vermeye istekliysen, gerektiğinde sana yardım etmek için elimden geleni yapacağım. Ayrıca ben de Vermi'denim——”

Qin Nan sözünü bitiremeden Xiao Qi elini salladı ve sözünü kesti, ardından sakin bir ses tonuyla, "Unut gitsin. Rozet almak inanılmaz derecede zordur. Beyaz Kaplan Şehri'ne girmeyi planlıyorsan başka bir yol bulman gerekecek."

Bunu duyduktan sonra Longhu'nun ifadesi tatsızlaştı ama sinirlenmeye hakkı yoktu. Sonuçta bu kesinlikle Xiao Qi'nin hatası değildi.

Qin Nan kaşlarını çattı ve başını salladı. Başka bir plan düşünmesi gerekecek gibi görünüyordu.

"Şarabı getir!"

Xiao Qi elini salladı.

Birinci kattan, her birinin üstüne ateşli bir yeşim kavanozu yerleştirilmiş gümüş tepsiler tutan birkaç muhteşem garson belirdi. İçinde müthiş bir Qi varlığı yayan, koyu kırmızı alev renginde bir şarap türü vardı.

“Bu şarap, Ateşli Tilki İmparatoru'nun tükürüğü ve çeşitli nadir malzemelerle yüz günlük bir süre boyunca rafine edilen Ateşli Ruh Şarabı olarak biliniyor. Bugün hepinizle tanışmaktan onur duyuyorum, böylece herkes on kavanoz alacak. Lezzetinin garantisini veriyorum." Xiao Qi açıkladı.

Bunun ardından atmosfer canlandı.

Dahilerin birbirleri arasında ortak çıkarlar bulması kolaydı.

Qin Nan Ateşli Ruh Şarabına baktı ve Prenses Miao Miao'nun sözlerini hatırladı. Gülümsedi ve dokuz kavanozu saklama çantasına koydu, ardından yavaş yavaş bir tanesinin tadını çıkardı.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin