EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'a göre reklamlar
"Kahretsin, bu adam yetişimini gizledi!"
Ölüm İmparatorunun yüzü kasvetli bir hal aldı.
Onun spekülasyonuna göre, Duan Qing en fazla Yenilmez Dövüş Hakimiyeti Alemi'nin yetişimine sahip olacaktı, bu yüzden onunla kolaylıkla başa çıkabilirdi. Ancak vücudundan yayılan auraya bakılırsa, son derece güçlü bir darbe indirmesine olanak sağlayacak bir tür yasak teknikte ustalaşmıştı.
"Bununla birlikte, onun gibi bir karıncanın yüce Ölüm İmparatoru'na karşı nasıl bir şansı olabilir? Ömrümün daha fazlasını tüketeceğim. Yasak tekniğin ne kadar korkunç olursa olsun, beni asla yenemeyeceksin!”
Ölüm İmparatoru kendi kendine mırıldanırken yüzündeki kasvetli ifade yerini küçümsemeye bıraktı.
Bu onun Duan Qing'e tepeden bakması değildi, yalnızca kendine olan güveni yüzündendi!
Bir Dövüş Hükümdarına ait olan güven ve gurur!
Kalabalık yoğun atmosferin farkındaydı ve Duan Qing'in en güçlü hamlesini kullanacağından bu üçüncü kupanın savaşın sonucunu belirleyeceğini hemen anladı.
O anda Baş Prens bile yumruklarını sıkıca sıktı.
Bardağı elinde sıkıca tutarken Qin Nan'ın sol kolunda gizemli bir güç uyandı.
“Ne yazık ki, İlahi Savaş Tanrısının sol koluna çok az miktarda kuvvet uygulayabiliyorum. Aksi takdirde Ölüm İmparatoru bugün gerçekten ölümü tadacaktı." Qin Nan içini çekti ve kısa süre sonra odağını değiştirdi. Yüzünde bir sırıtış belirdi: "Ölüm İmparatoru bugün öldürülmese bile, yine de büyük bir bedel ödeyecek..."
Vızıldamak.
Qin Nan anında hamlesini yaptı. Bardağı Ölüm İmparatoru'na doğrultarken sıçradı ve havada süzüldü.
Korkutucu bir aura bölgeyi sardı.
Ateşli Yeşim Masalar titrerken tüm salon titremeye başladı.
"Güzel!"
Üçüncü Prens koltuğundan kalktı ve ellerini çırparak kükreyerek kalabalığı şok etti.
Böyle kritik bir zamanda moralimizin yüksek olması önemliydi.
"Kıçım güzel mi? Ne kadar saf! Ah Duan Qing, bugün ne kadar güçlü olursan ol, hala bana rakip olamazsın!" Ölüm İmparatoru, başını kaldırmış Qin Nan'a bakarken ellerini arkasına koydu. Otoriter bakışları küçümsemeyle doluydu.
Baş Prens ve diğerleri bunu gördükten sonra ruhlarının titrediğini hissedebiliyorlardı. Kalplerindeki güvensizlik duygusu yok oldu.
Bu doğruydu!
Kültivatör Jiang'ın yetişimi eşsizdi. Sadece bir Duan Qing nasıl onunla kıyaslanabilirdi?
Kültivatör Jiang kesinlikle Şarap Yarışmasını kazanacaktı!
"Saçmalık…"
İlk Prens ve diğerleri pek bir şey bilmiyordu ama Ölüm İmparatoru kendini çaresiz hissederken nefesinin altından bir küfür savurdu. Bu arada, Ölüm Qi'sini biriktirmek için ömrü pahasına yasak tekniğini uygulamaya başladı.
Yaşam gücünü yakıyordu!
İnsanın ömrünün her zaman bir sınırı vardı. Tüketildiği için onu geri kazanmak son derece zordu.
“Böyle bir dehanın Yukarı Bölge'nin Doğu Kıtasında ortaya çıkıp beni ömrümün önemli bir kısmını boşa harcamaya zorlayacağı kimin aklına gelirdi! Bu Şarap Yarışması bittiğinde, Birinci Prens'ten yeterli tazminat almalıyım…”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...