EŞSİZ SAVAŞ RUHU
“Kalbi Kırık Uçurum'da kavgaya izin verilmiyor!” Dragon Abyss Ağacı tersledi, "Eğer biri bu kuralı çiğnemeye cesaret ederse, merhamet göstermeyeceğim!"
Sanki kelimelerin bir tür büyülü gücü vardı ve çevredeki alanın kuvvetli bir şekilde titreşmesine neden oluyordu. Yüksek ağaç, Yarı Savaş Kutsal Aleminin bastırılmasını serbest bıraktı. Her dalın muazzam bir güce sahip olduğunu hissettim!
Hem Üçüncü Prens'in mürettebatı hem de İkinci Prens'in grubu beyinlerinin uğuldadığını hissedebiliyordu.
"Kıdemli!"
Bununla birlikte Qin Nan etkilenmemiş gibi görünüyordu. İleriye doğru bir adım attı ve konuştu.
Şu anda İkinci Prens'in elinde bulunan harita son derece önemliydi çünkü Tang Qingshan ve arkadaşlarının güvenliğiyle ilgiliydi, bu yüzden onu geri almak zorundaydı.
"Duan Qing, değil mi?"
Ejderha Uçurum Ağacı, önceki otoriter aurasının aksine, Qin Nan'a dostane bir tavırla baktı: "Senin gibi yetenekli bir gençle karşılaşmayalı uzun zaman oldu - sadece benim baskımdan tamamen etkilenmemekle kalmadın, aynı zamanda bunu da başardın. Gökleri Yiyen Böcekleri kısa sürede yok edin. Bütün bu saçmalıkları geçelim; Şu anda Kutsal Dövüş Alemine yükselmenin eşiğindeyim, vücudunun içinde bulunan Qi'nin bir kısmını bana vermen mümkün mü?"
Dragon Abyss Tree ekledi: "Tabii ki, Birincil Güç son derece değerlidir, bu yüzden onu bedavaya almayacağım. Sıralamamı yükselttiğimde karşılığında sana büyük avantajlar sağlayacağım.”
Qin Nan şaşkına dönmüştü.
Ejderha Uçurum Ağacının vücudundaki Kaos Qi'ye meraklı olmasını beklemiyordu.
Üçüncü Prens ve diğerleri ise büyük bir şaşkınlık içindeydiler. Ejderha Uçurum Ağacı, bir savaş başlamak üzereyken aniden kesintiye uğramıştı, ama neden atmosfer şimdi tamamen değişmişti?
“Kıdemli, size yardım etmeye fazlasıyla hazırım ama umarım savaşa karışmazsınız. İkinci Prens'ten önemli bir şeyi geri almalıyım!"
Qin Nan anında kararını verdi.
Ejderha Uçurum Ağacı, şu anda yarı Savaş Kutsal Alemi'nin varlığı olan Gökyüzü Kavurucu Antik Krallık'ın tamamında oldukça saygı görüyordu. Qin Nan, biraz Kaos Qi ile Kutsal Dövüş Alemine yükselmesine yardımcı olarak onunla arkadaş olmaktan çok mutluydu.
"Kuyu…"
Ejderha Uçurum Ağacı, Qin Nan'ın ona yardım etmeye istekli olduğunu öğrendikten sonra sevinçliydi, ancak Qin Nan'ın isteğini duyduktan sonra sıkıntı yaşadı. Kalbi Kırık Uçurum'da herhangi bir dövüşün yasak olduğu kurallarını koymuştu. Bu, kendi kurallarına karşı çıkması gerektiği anlamına mı geliyordu?
Ancak bir anda büyük bir kahkaha duyuldu.
"HAHAHAHA!"
Kahkahaların sesi delici ve küçümseme doluydu.
Dragon Abyss Ağacı da dahil olmak üzere kalabalığın dikkatini çekti.
Gülen İkinci Prens'ten başkası değildi.
Aşağılayıcı bir bakışla öne doğru bir adım attı, "Harika! Ne kadar hayranlık verici! Çok iyi! Dragon Abyss Tree, Kalbi Kırık Uçurum'da savaşa izin verilmediğini söylemiştin, değil mi? Bak ne diyeceğim, umurumda değil! Beni nasıl durduracağını görmek isterim!”
Qin Nan ve diğerleri bu sözleri duyunca şaşkına döndüler.
İkinci Prens, Ejderha Uçurum Ağacı'na mı meydan okuyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantastikSerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...