C585 - Kasap Bıçağının Yükseltilmesi

143 23 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

O an sanki zaman donmuş gibiydi.

Yüzündeki sırıtış donarken İkinci Prens'in figürü havada durdu. Gözleri büyük bir şaşkınlıkla dolmuştu.

Onun yanı sıra Üçüncü Prens, Longhu ve Jiang Bilan'ın figürleri de tanıdık sesi duyduklarında şiddetle ürperdiler.

Duan Qing hâlâ hayatta mıydı?

Bilinçsizce başlarını çevirdiler. Tanıdık yüzü gördüklerinde zihinleri bomboş kaldı.

Hâlâ hayattaydı!

Duan Qing ölmedi!

Skyhowl Beyaz Kaplan'ın klonunun saldırısına uğradıktan sonra hayatta kalmıştı!

Bu arada, Dragon Abyss Mistik Alanının üzerindeki gökyüzünde, Dragon Abyss Ağacı ile Skyhowl Beyaz Kaplan arasındaki savaş, bir auranın farkına vardıklarında durakladı ve aşağıya bakmalarına neden oldu.

Bir bakış attıktan sonra ikisi de şaşkına döndü.

Bu rakam Duan Qing değil miydi?

O... hala hayatta mıydı?

Özellikle de Gökyüzü Kavurucu Antik Krallık'ın en iyi üç uzmanından biri olan, birkaç bin yıl yaşamış, çok sayıda savaş deneyimlemiş ve sayısız dahilere rastlamış olan Skyhowl Beyaz Kaplan. Duan Qing'in figürünü görünce kalbi inançsızlıkla doldu!

Klonu yalnızca Yarı Savaş Kutsal Aleminin gücüne sahip olmasına rağmen Duan Qing üzerinde kullandığı hareket inanılmaz derecede güçlüydü. Bırakın tek bir Duan Qing'i, on Duan Qing'i kolaylıkla öldürebilir!

Ancak Duan Qing ondan hemen önce hâlâ hayattaydı!

“HAHAHAHA!” Dragon Abyss Ağacı şaşkınlığın ortasında kahkaha attı: "Skyhowl Beyaz Kaplan! Genç bir genci öldürmesi için klonunu buraya göndererek bu kadar ileri gittin! Ama Duan Qing'in hayatta kalacağını hiç düşünmedin!"

O anda Dragon Abyss Ağacı inanılmaz derecede hoş hissetti!

Duan Qing'in hâlâ hayatta olması Skyhowl Beyaz Kaplan'ın yüzüne büyük bir tokat gibi indi!

"Hemen öl!"

Skyhowl Beyaz Kaplan'ın ifadesi düşüncelerini toparlarken iğrenç bir hal aldı.

Eğer halka Skyhowl Beyaz Kaplan klonunun sadece bir Dövüş Hakimiyeti Diyarı yetişimcisini öldürmeyi başaramadığı söylenseydi, bu en büyük şaka olurdu!

"Yine mi aynı şey? Benim gözetimimde değil!

Duan Qing'in dönüşü Dragon Abyss Tree'nin moralini yükseltmişti. Sadece göz açıp kapayıncaya kadar, Skyhowl Beyaz Kaplan sayısız dalla kırbaçlandı ve bu da figürünün yavaş yavaş geriye düşmesine neden oldu.

Bu arada zirvedeki diğerleri de tepki gösterdi.

“HAHAHA, kolay ölmeyeceğini biliyordum! Kahretsin, bu beni çok korkuttu! Longhu sevinçle kahkaha attı.

“Duan Qing… aferin!” Üçüncü Prens'in gözleri kızardı. Gözlerinden neredeyse yaşlar akıyordu.

Erkeklerin, özellikle de Üçüncü Prens gibi birinin ağlaması nadirdi.

Ancak Duan Qing'in önünde canlı durduğunu gördüğünde, büyük darbe nedeniyle neredeyse duygularının kontrolünü kaybediyordu.

"Sanırım seni öldürmek çok zor."

Jiang Bilan'ın yüzü son derece sakindi, sanki Duan Qing'in ölümü onu hiç ilgilendirmiyormuş gibi. Ancak bir damla gözyaşı yanağından aşağı yuvarlandı ve fark edilmeden yere düştü.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin