EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Qin Nan başını kaldırdı ve içinde sayısız ölü ruhun yattığı suyun sürekli aktığı gökyüzünün inanılmaz derecede kırmızıya döndüğünü gördü.
Başka bir deyişle şu anda Mengpo Nehri'nin altındaydı.
"Mengpo Nehri'nin ruhu mu?"
Qin Nan derin bir nefes aldı. Sesi hâlâ şüpheliydi.
"Doğru, Ölüm Okyanusu'nda, ister Ölüm Okyanusu'nun kendisi, ister Kan Dökülen Mezar, Yeraltı Dünyası Köprüsü, Mengpo Nehri vb. olsun, hepsinin kendi ruhları vardır." Meng Jiangnu'nun sesi hoş değildi ama kalbine esen bir esinti gibiydi: "Biz Ölümün Hizmetkarından farklıyız. O ölmeden önce Ölüm İmparatoru tarafından atandı, biz ise sırasıyla ruhsallaştırılmış nesneler tarafından seçildik. Aksi takdirde Ölümün Hizmetkarını bizzat kendi ellerimle öldürürdüm.”
Qin Nan bunu duyduktan hemen sonra farkına vardı.
Ölümün Hizmetkarı'nın sürekli olarak kuralları çiğnemeye cesaret etmesine şaşmamak gerek. Gerçek şu ki Ölüm Okyanusunda hiç kimse onu tamamen cezalandıramazdı.
“Kıdemli, gitmeliyim!” Qin Nan ciddi bir ses tonuyla konuştu: "Savaşın gidişatını değiştirmek için Reaper Platformuna gitmeliyim!"
"Bunu yapabilirmisin?" Meng Jiangnu ona şüpheli bir bakış attı.
Qin Nan'ın sözlerine göre, Xiao Zhonghuang birinci sınıf Di dereceli Dövüş Ruhuna sahipti ve Ölümün Hizmetkarının yardımıyla onun Dövüş Beceri Yeteneği kesinlikle dehşet verici olurdu.
"Merak etme."
Qin Nan sakin bir gülümseme salıverirken arkasında beş altın ışın titreşti.
"Bu--"
Meng Jiangnu'nun gözleri büyük bir şaşkınlıkla doldu.
Kısa bir süreliğine de olsa bu Qin Nan'ın beşinci sınıf Di Seviye Dövüş Ruhu'na sahip olduğuna ikna olmuştu!
Beşinci sınıf Di dereceli Dövüş Ruhu ne kadar önemliydi?
Hatta Yukarı Bölgenin Doğu Kıtasında bile bir dahi sayılabilirdi!
"Qinglong Kutsal Bölgesinin senin gibi eşsiz bir dahiyi işe alabileceği kimin aklına gelirdi?" Meng Jiangnu'nun gözleri heyecanla titredi, "Ancak, bir görevi bitirdikten sonra oradan ayrılmanıza yardımcı olacağım."
"Bir görev?" Qin Nan kaşlarını çattı.
“Bu saklama çantasında Dövüş Becerisi Yeteneğinizi geliştirebilecek çeşitli iksirler ve diğer yetiştirme kaynaklarını bulacaksınız. Al onları." Meng Jiangnu sakin bir ifadeyle konuştu: "Bana gelince, kendimi bir kılıca dönüştüreceğim."
Meng Jiangnu cümlesini bitirir bitirmez elini salladı ve önüne büyük bir kazan çağırdı.
Kazanı çevreleyen zemin, güçlü ve gizemli auralara sahip çeşitli antik taşlar ve metallerle kaplıydı. Bunların hepsi tanrısal bir silah yapmak için kullanılan malzemelerdi!
Qin Nan bir şey söyleyemeden Meng Jiangnu elini salladı ve sakince şöyle dedi: "Mengpo Nehri'nin ruhu olarak, kendimi ölüm okyanusundan kaçmamı sağlayacak bir silaha dönüştürmediğim sürece Ölüm Okyanusu'ndan ayrılmamın hiçbir yolu yok. kısıtlama…”
“Kıdemli, yapma bunu. Reaper Platformundan Reenkarnasyon Rozetini alacağım ve seni buradan çıkaracağım!
Qin Nan anında paniğe kapıldı.
O sadece Feiyang Kutsal Bölgesi'nin komplosunu durdurmak için değil, aynı zamanda İmparatorluk Yok Edici'nin isteğini de yerine getirmek için buradaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...