EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'a göre reklamlar
Dövüş Kutsalları tüm Doğu Kıtasının en büyük savaş gücü olarak kabul ediliyordu. Eylemlerinin her biri, son derece korkutucu olan Kutsal Dövüş Aleminin gücüyle doluydu.
Zhou Bihua hamlesini yaptığı anda, korkutucu bir fırtına Beyaz Kaplan Şehri'nin sokaklarını kasıp kavurdu.
“Beyaz Kaplan Şehri! Yardım!"
O anda Xu Ao ve He Long, Dövüş Majesteleri Aleminin zirvesindeki gelişimlerine rağmen ölüm tehdidini hissedebildiler ve bu da onların bağırmaya başlamasına neden oldu.
Beyaz Kaplan Şehri yarı Hükümdar Silahıydı, dolayısıyla kendisi de bir Silah Ruhuna sahipti. White Tiger City'de büyük bir savaş gerçekleşecek olsaydı bu müdahale ederdi.
Bununla birlikte White Tiger City sessiz kaldı.
PAT! PAT!
Xu Ao ve He Long'un figürleri aynı anda vuruldu. Sanki Beyaz Kaplan Şehri vücutlarıyla çarpışmış gibi güçlü bir etki hissedebiliyorlardı, bu da vücutlarını çevreleyen Dövüş Majesteleri Aleminin savunma güçlerini anında parçaladı.
"AH!"
O anda vücutları patlayıp kemikleri parçalanırken her yere kan sıçradı. Muazzam acı onların acı çığlıkları atmasına neden oldu.
PAT!
Figürleri uçarak bir saraya çarparak duvarda büyük delikler bıraktı ve etrafa çiçek yaprakları şeklinde kan sıçradı.
Gökyüzü Kavurucu Antik Krallığın büyük otoriteleri olan iki Dövüş Majesteleri, tek bir hareketle ciddi şekilde yaralandı!
"Bu…"
Kalabalık bunu görünce tüylerinin diken diken olduğunu hissedebiliyordu.
tyrannical'nin tanımı neydi?
imperious'nin tanımı neydi?
Bu oydu!
İki prensi uçurmak ve iki büyük otoriteyi halkın gözü önünde Beyaz Kaplan Şehri'nde ağır yaralı bırakmak!
Vızıldamak!
Zhou Bihua aniden bakışlarını Yin Cheng'e ve Qin Nan'ı suçlayan diğer uygulayıcılara çevirdi.
PAT!
Yin Cheng ve mürettebatı yalnızca Dövüş Majesteleri Alemi veya Dövüş Hakimiyeti Alemi'ydi. Zhou Bihua'nın gözleriyle karşılaştıktan sonra hepsi korkudan titredi, bu da neredeyse dizlerinin üstüne çökmelerine neden oldu.
Zhou Bihua hiçbir şey söyleme zahmetine girmedi. Elini sallamasının ardından sınırsız bir güç çağrıldı, Yin Cheng ve ekibini yere sererken kemiklerini, dantianlarını vb. parçaladı.
O anda sokak kan kokusuyla doldu.
"Herkes dinlesin!" Zhou Bihua başını kaldırıp gökyüzüne bakarken aniden konuştu. Sesi çevrede yankılandı: “Kim olduğunuz veya hangi gruptan olduğunuz önemli değil! Eğer biri Duan Qing'e karşı bu kadar kirli numaralar kullanmaya cesaret ederse beni acımasız olduğum için suçlamayın! Bu sadece bir uyarıdır. Bir dahaki sefere bu bir katliam olacak!”
Zhou Bihua'nın figüründen gökyüzüne korkunç bir öldürücü niyet ateşlendi.
Sahneyi İlahi Duyularıyla izleyen uzmanlar kesinlikle şaşkına dönmüştü. Bu Duan Qing'in Zhou Bihua'nın kalbinde bu kadar yüksek bir statüye sahip olmasını beklemiyorlardı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...