C519 - Üç Takımın Seçimi

223 28 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'a göre reklamlar

Geri kalan dahiler bunu gördükten sonra rahatladılar.

Qin Nan'a bakarken küçümseyici ifadeler kullansalar da Shi Kai'nin aksine sözlü olarak onunla alay etmemişlerdi. Aksi takdirde Qin Nan'ın kimliğini öğrendikten sonra son derece pişman olacaklardı.

Xiao Qi alaycı bir gülümsemeyle şöyle dedi: "Arkadaş, beni tamamen kandırdın..."

Eğer Qin Nan önceden kimliğini açıklasaydı Shi Kai'yi hemen oradan kovardı. Üstelik Qin Nan'a rozet vermekten çekinmeyecekti.

Bununla birlikte Xiao Qi'nin, Qin Nan kimliğini açıklamak üzereyken sözünü kesenin kendisi olduğuna dair hiçbir fikri yoktu.

"Benim adım Duan Qing. Bay Xiao Qi'nin şimdi bana bir rozet vermesi mümkün mü?" Qin Nan yumruklarını bir araya getirdi ve şöyle dedi.

"Arkadaşım Duan Qing, Vermilyon Kuş Takımından biri olarak Beyaz Kaplan Şehrine girmek için rozete ihtiyacın yok." Xiao Qi biraz tuhaf bir ses tonuyla konuştu.

"Anlıyorum..." Qin Nan, Shi Kai'nin sözlerini hatırlamadan önce kendi kendine mırıldandı ve sordu, "Bay. Xiao Qi, Üç Takımın Seçimini açıklayabilir misin?"

"Üç Takımın Seçimi mi? Hala katılmayı planlıyor musun? Xiao Qi bu sözler karşısında şaşkına döndü.

Diğerleri de şaşkınlık içinde kaldılar.

Onun yerine Beyaz Kaplan Müfrezesine katılmayı mı planlıyordu?

Herkes Vermilion Kuş Müfrezesinin güç açısından Beyaz Kaplan Müfrezesinden daha zayıf olmadığını biliyordu. Müfreze her yıl yalnızca daha az öğrenciyi işe aldığı için yalnızca ikinci sırada yer aldı.

Xiao Qi'nin kafası oldukça karışık olsa da hızlıca cevapladı: "Üç Takımın Seçimi oldukça basit. Katılımcılar katılmak üzere White Tiger City'e girecekler ve üç müfrezenin müfettişleri tarafından seçilecekler. Seçim yarın White Tiger City'de yapılacak."

Qin Nan çok geçmeden bunun farkına vardı. Seçim daha önce katıldığı iki Kutsal Alan seçimine benziyordu.

"Henüz Vermilion Kuş Müfrezesine katılıp katılmayacağımdan emin değilim. Yarınki seçime bir göz atsak iyi olur."

Qin Nan kararını verdi.

Xiao Qi, Qin Nan'ın tepkisini gözlemledi ve sordu, "Buna ne dersin; Duan Qing, hadi bu geceyi Leisure Inn'de geçirelim, yarın seni seçime götüreceğim. Ne düşünüyorsun?"

"Bu harika olurdu." Qin Nan yumruklarını bir araya getirdi. Hala Beyaz Kaplan Şehri'ne aşina değildi, bu yüzden Xiao Qi'nin ona rehberlik etmeye istekli olması faydalı olurdu.

Ziyafet bundan sonra devam etti. Longhu'nun oldukça ilgi duyduğu kadın, Qin Nan ile birkaç kez sohbet etmeye bile başladı ve bu da Longhu'nun sıkıcı hissetmesine neden oldu. Dahası, Xiao Qi, tazminat olarak Qin Nan'a yüz kavanoz Ateşli Ruh Şarabı bile verdi ve Qin Nan'ı suskun bıraktı.

Ziyafet bittikten sonra Qin Nan, ertesi sabah Xiao Qi'nin liderliğinde Beyaz Kaplan Şehrine gitmeden önce geceyi handa geçirdi.

Beyaz Kaplan Şehri'nin elli li yakınında kimsenin uçmasına izin verilmediğinden kalabalık şehrin girişine yürüyerek ilerledi. Geldiklerinde gözleri şaşkınlıkla doldu.

Girişin görünümü kesinlikle otoriterdi. Tamamen siyahla kaplıydı ve tepesinde dev bir çivi vardı. Girişin ortasında kaba bir şekilde 'Beyaz Kaplan Şehri' yazısı vardı ve bu yazının altında on zhang uzunluğunda bir ejderha kafası asılıydı.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin