EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'a göre reklamlar
"Şimdi sıralamayı yükseltmenin zamanı değil. Aksi halde Dokuzuncu Şehir'in tamamı tamamen yıkımla karşı karşıya kalacak!"
Qin Nan, Yeni Doğan Ruhunun dürtüsünü düşünceleriyle bastırdı.
Daha önce, üç katmanlı Sıkıntıyı tetiklediğinde, tam gücünün yalnızca yüzde birine sahip olan Ölüm İmparatoru bile neredeyse öldürülüyordu.
Artık onun Yeni Doğan Ruhu, İlahi Savaş Tanrısının Gelişen Ruhuna dönüştüğüne göre, Musibetin daha da korkutucu olacağını söylemeye gerek yok.
"Son birkaç gündeki yardımlarınız için teşekkür ederim."
Qin Nan yerden yükseldi ve yumruklarını orijinal boyutunun yalnızca onda biri olan Akuamarin Kristaline doğru birleştirdi.
Dokuzuncu Şehrin Silah Ruhu onun eylemini gördükten sonra sevinçten havalara uçtu.
Bu adam sonunda gidiyordu.
PAT!
Yüksek sesli bir patlamanın ardından Qin Nan'ın başının üzerinde yavaş yavaş büyük bir boşluk açıldı ve odanın aydınlanmasını sağladı.
Qin Nan ayağını yere vurdu ve delikten çıktı. Hemen Fan Hao ve Ji Wuming'i gördü ve yumruklarını bir araya getirdi, "İki son sınıf, yakında atılımımı gerçekleştirmek üzereyim. Cennetsel Bariyer Sıradağlarını ziyaret etmem gerekecek. Vermilyon Kuş Takımı Seçimine katılmak için bu zorluğun üstesinden gelir gelmez geri döneceğim.”
"Yakında bir atılım mı olacak?"
Fan Hao ve Ji Wuming bilinçaltında Qin Nan'ın figürüne baktılar ve onun aurasının eskisinden çok daha korkutucu olduğunu keşfettiler.
“Qin Nan, acele etme. Vermilyon Kuş Müfrezesinden bir müfettiş yakında burada olacak. İlk önce onunla tanışabilirsen iyi olur. Şimdilik auranızı gizlemelisiniz.” Sakin bir ses tonuyla konuşurken Fan Hao'nun gözleri titredi.
Ji Wuming onaylayarak başını salladı.
Aslına bakılırsa Fan Hao'nun sözleri yalandan başka bir şey değildi. Vermilyon Kuş Takımı programlarını takip etme konusunda katıydı, bu nedenle asla önceden varamazlardı. Bunu sadece Qin Nan'ı burada tutmak için bir bahane olarak kullanıyordu.
Planlarının başarılı olması için Qin Nan'ın kalması önemliydi.
“Öyle mi…” Qin Nan mırıldandı. Gelişen Ruhuna bir göz attı ve şöyle dedi: “Kıdemliler, auramı yalnızca üç saat daha tutabiliyorum. Eğer müfettiş o zamana kadar burada olmazsa, gitmeliyim. Aksi halde Dokuzuncu Şehir'in tamamı yok olur."
Qin Nan bu sözleri mutlak bir samimiyetle söyledi.
Ancak hem Fan Hao hem de Ji Wuming'in yüzlerinde kayıtsız bir ifade vardı.
Senin sıkıntın yüzünden Dokuzuncu Şehrin tamamı yok mu olacak?
Şaka mı yapıyordun?
Dokuzuncu Şehir Kutsal bir Silahtı, şehirde çok sayıda yetiştiricinin olduğu gerçeğinden bahsetmiyorum bile.
Bununla birlikte duygularını yüzlerine yansıtmadılar. İlk öncelikleri Qin Nan'ı Fan Klanına geri getirmekti.
Onların rehberliği altında Qin Nan, Fan Klanına geri döndü. Yol boyunca, daha önce olduğu gibi küçümseyici bir tavırla davranmak yerine hemen Qin Nan'dan uzak duran Fan Yu'ya rastladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...