C437 - Yüz Yıllık Komplo

213 27 4
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'a göre reklamlar

On altıncı dağda Kutsal Lider Qinglong, sanki hayatı yakın zamanda yok olacakmış gibi zayıf bir aura yayarak Gökler ve Yer arasında duruyordu. Onun karşısında lider konumda Zirve Lideri Yang duruyordu, onu diğer Zirve Liderleri, Zirve Lider yardımcıları, elçiler, koruyucular vb. takip ediyordu ve bu da büyük bir oluşumla sonuçlanıyordu.

Kalmaya karar veren öğrenciler öfkeliydi.

Bu insanlar Kutsal Lider Qinglong'un yeteneklerini geliştirmelerine nasıl yardım ettiğini gerçekten unuttular mı?

Kutsal Lider Qinglong'un ifadesi, kalabalığın arasındaki herkesi yavaşça tararken aynı kaldı. Onunla göz göze gelenler kararlarından utandılar ve bilinçsizce başlarını eğdiler. Kısa bir süre sonra Kutsal Lider Qinglong'un yavaş bir tempoda konuştuğunu duyabildiler: "Aramızdaki dostluktan dolayı sadece bugün hayatınızı bağışlayacağım. Şimdi terket."

Sakin ses tonuna rağmen sözlere bir miktar hayal kırıklığı da eşlik ediyordu.

"Hımm, hadi gidelim!"

Zirve Lideri Yang boş bir kahkaha attı.

Onun önderliğinde büyük kalabalık görkemli bir şekilde mekanı terk etti.

Bir saatten kısa bir süre içinde, yalnızca azınlığın kalmayı seçmesi nedeniyle Qinglong Kutsal Alanının tamamı cansız hale geldi, bu da onun Kutsal Alandaki önceki otoriterliğini kaybetmesine neden oldu ve bu da üzücü bir manzarayla sonuçlandı.

Sima Kong ve arkadaşlarıyla birlikte kalan öğrencilerin gözleri alevler saçıyordu.

Kutsal Lider Qinglong'un onları seçkin uzmanlar olarak yetiştirme konusundaki istekliliğine rağmen, Qinglong Kutsal Bölgesi sadece bir krizle karşı karşıya olduğu için mi tarikattan ayrılmayı seçtiler?

Bu tür insanlar nankör hayvanlar olarak değerlendirilebilir!

“Bütün bunların olmasının nedeni benim!”

Qin Nan'ın kalbi ağırlaştı.

Zirve Lideri Yang ve diğerleri kesinlikle bu isyanı gerçekleştirmeden önce uzun süre planlamışlardı. Ancak aslında birkaç yüz yıl önce Ölüm Okyanusu'nun arkasındaki komplo nedeniyle gerçekleşmişti. Bunun olmasının ana nedeni Qin Nan değildi ama o da tesadüfen bu olayın içine sürüklenmişti.

"Herkes!"

O anda Kutsal Lider Qin aniden bir kükreme çıkardı.

"Qinglong Kutsal Alanında kalmayı seçtiğiniz için teşekkür ederim, ama hepinizi bu karışıklığa sürüklemek benim isteğim değil. Bu nedenle dört büyük Zirve Lideri sizi Qinglong Kutsal Bölgesi'nden uzakta güvenli bir yere götürecek!"

“Endişelenme, bu sadece geçici olacak!”

"Bir gün bize ihanet edenlere bunu ödeteceğiz!"

"Bu arada, duyurmam gereken önemli bir şey var. Bugünden itibaren Qin Nan, Qinglong Kutsal Bölgesinin Azizi olarak atanacak! Eğer ben ölürsem Qinglong Kutsal Alanı ona miras kalacak!”

Kutsal Lider Qinglong konuşmaya devam etti.

Öğrenci kalabalığı şaşkına dönmüştü. Ancak daha düşüncelerini toplayamadan bu öneriye hızla karşı çıktılar.

"Olmaz, Qinglong Kutsal Bölgesini terk etmeyeceğiz!"

“Doğru, mezhebi terk etmeyeceğiz!”

“Qinglong Kutsal Alanında durmaya devam ettiğim sürece ölmeye hazırım. Beni bugün olduğum kişi haline getirdiği için tarikata borçluyum. Tarikatın ihtiyacı varken nasıl gidebilirim?”

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin