C505 - Başka Bir Şok Edici Olay

144 28 1
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUH 3 haftlik 15 bölüm serisinin 2 hafta bölümleri Okuyucuckasinz arkadaşlar Lütfen Eşsiz Savaş Ruhu Birlikte Savasarak Yükseltelim Qin nan Yoldasinlarina Güveniyor hey siz Qin nan'in yoldaşı mısın o zaman Destekle Ve kitabı paylaşın ve Birlikte Savasarak Yükseltelim

"Neler oluyor! Neden iki Dövüş Majesteleri burada!”

“Nefes nefese, onlar Fan Clan ve Ji Clan'ın ataları değil mi? Neden aynı anda geri döndüler?”

"Ne? White Tiger City'e gitmediler mi? Neden şimdi geri döndüler?”

"Dokuzuncu Şehir'de ciddi bir şeyler mi oluyor?"

“Hadi gidip bir bakalım!”

Dokuzuncu Şehir'de bir kargaşa çıktı.

Fan Klanı ve Ji Klanı, atalarının varlığı nedeniyle Dokuzuncu Şehir'de durdurulamazdı. Ancak nadiren halkın karşısına çıkıyorlardı, bu yüzden onları bir arada görmek son derece nadirdi!

Fan Klanının ve Ji Klanının ataları, figürleri Fan Klanının üzerine çıkmadan önce birbirleriyle bakıştılar.

Fan Klanının öğrencileri ani görüntü karşısında şaşkına döndüler. Atalarını en son görmelerinin üzerinden birkaç yıl geçmişti!

En son Dokuzuncu Şehir muazzam sayıda canavar tarafından kuşatıldıktan sonra büyük bir krize girdiğinde ortaya çıkmıştı.

...Bu arada, Fan Klanının Patrik Salonunda...

"Saçmalık!"

Jiao Zhe şokta kaldı. Artık çok geçti; iki ata gelmişti.

Qin Nan'ın gözleri başını kaldırıp gökyüzüne bakarken parladı. Hemen iki atayı gördü.

“İkinci Katman Dövüş Majesteleri Alemi, Üçüncü Katman Dövüş Majesteleri Alemi…”

Qin Nan'ın gözleri soğukça titredi. Sonunda, Vermilion Kuş Takımı'nın 'müfettişinin', atalarının zamanında gelebilmesi için onu burada tutmak için bir bahane olduğunu fark etti.

“HAHAHA!”

O anda Fan Hao küçümseyici bir şekilde gülmeye başladı, "Qin Nan, sonunda anladın mı? Her şey başından beri bir komploydu. Seni en başından beri kandırıyorum!”

Ji Wuming de Qin Nan'a soğuk bir şekilde baktı: "Artık atalar burada olduğuna göre karar verildi; Qin Nan, yeterince akıllıysan sırlarını hemen ver. Aksi takdirde atalarımız size merhamet etmeyecektir!”

Qin Nan, ona karşı tutumlarını değiştirme hızından gerçekten etkilenmişti. Daha bir saniye öncesine kadar hâlâ ona karşı kibar davranıyorlardı.

"Böylece?"

Qin Nan buz gibi bir gülümseme takındı.

Komplodan habersiz olmasına rağmen Fan Hao ve Ji Wuming gerçekten onu sadece iki Dövüş Majestelerinin yardımıyla tutuklayabileceklerini mi düşündüler?

PAT!

Bu sırada Qin Nan'ın vücudunda büyük bir patlama meydana geldi. Burun deliklerinden çıkan ateşli bir rüzgar salonu süpürdü.

Artık bir atılım yapmak isteyen, Qin Nan'ın kontrolüne direnmeye çalışan İlahi Savaş Tanrısının Yeni Oluşan Ruhuydu!

“Baba, bunu nasıl yapabildin? O benim hayatımı kurtardı!" Fan Xinru'nun gözleri yaşardı.

"Ne olmuş? Onun sırlarını ele geçirdiğimizde Fan Klanı gökyüzüne uçacak!”

Fan Hao küçümseyen bir sırıtış takındı.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin