EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Yan Zihan'ın yüzü kızarırken tedirgin bir ifade takındı ve bu ona sevimli bir görünüm kazandırdı.
Daha önce olay yerinden kaçtıktan sonra Sima Kong, Qin Nan'ın kesinlikle hayatta kalacağından son derece emindi, bu nedenle üçü, Qin Nan dönene kadar sırayla burayı korumaya karar verdi.
Bugün burayı koruma sırası onundu ve Sima Kong bu varsayımında haklıydı; Qin Nan zarar görmeden geri döndü. O ölmedi!
"Bunca zamandır beni burada mı bekliyordun?"
Qin Nan biraz şaşırmıştı.
"Burayı sırayla koruyoruz. Sima Kong ve Zhou Liqing'e hemen haber vereceğim!” Yan Zihan elini kaldırdı ve bir mesaj attı. Kısa bir süre sonra Sima Kong ve Zhou Liqing aceleyle onlara yaklaştı. Hızlı pantolonlarına rağmen yüzleri heyecanlı bakışlarla doluydu.
“HAHA, ölmeyeceğini biliyordum!”
Sima Kong bir dizi kahkaha atmadan önce derin bir nefes aldı.
Zhou Liqing başlangıçta bir şey söylemek istedi ancak Qin Nan ile şahsen tanıştığında hiçbir şey söyleyemeyeceğini fark etti. Yüzünde sadece alaycı bir gülümseme vardı.
Qin Nan'ın kalbi sıcak bir hisle doldu.
Önceki olaydan bu yana aralarındaki ilişki açıkça önemli ölçüde iyileşmişti.
“Qin Nan, auranız…”
Olağanüstü bir şeyi keşfeden ilk kişi Yan Zihan'dı.
Qin Nan'ın aurası hala Dövüş İmparatoru Aleminin zirvesinde olmasına rağmen sanki vücudunun içinde güçlü bir gürleyen güç varmış gibiydi. O bile güçten biraz korktuğunu hissetti.
Sima Kong ve Zhou Liqing de düşüncelerini topladılar. Qin Nan'ın aurasını dikkatlice incelediklerinde yüzleri şok olmuş bakışlarla doluydu.
Qin Nan, kendisine meydana gelen olaylar dizisini ayrıntılı olarak açıklamadan önce gülümsedi. Bununla birlikte onlara Kaos Qi'den bahsetmedi, bunun yerine bunun iki kabileyle yakın ilişkisi olan bir kıdemliyle yakın olması nedeniyle olduğunu açıkladı.
Üçü bunu duyduktan sonra tamamen hayrete düştüler, dudakları bile seğirmekten kendini alamamıştı.
Şansımızı Qin Nan'ınkiyle karşılaştırmak çok sinir bozucu!
Sadece tehlikeyi çözmekle kalmadı, aynı zamanda büyük faydalar da elde etti!
“Bu arada, az önce iki kabilenin bize göz kulak olacağını mı söyledin?” Sima Kong, bazı kelimeler dikkatini çektikten sonra şiddetle ürperdi.
Qin Nan bir gülümsemeyle başını salladı ve Sima Kong, Yan Zihan ve Zhou Liqing'in derin nefes almasına neden oldu. Bunu takiben yüzleri heyecanla doldu.
İki büyük kabile tarafından bakılıyor!
Artık Qinglong Mistik Bölgesinde kimden korkabilirlerdi?
"Bahsetmeyi unuttum." Sima Kong bir an büyük bir neşeye daldıktan sonra ağzından kaçırdı, “Prenses Miao Miao tam o sırada bana bir mesaj gönderdi. Senden doğrudan Kutsal Lider Qinglong'un halefinin bulunduğu yere gitmeni istedi!"
“Kutsal Lider Qinglong'un halefinin yeri mi? Haritayı mı satın aldı?”
Qin Nan şaşırmıştı.
Şanslı karşılaşmaların sıralaması arasında, Kutsal Lider Qinglong'un halefinin konumunu kaydeden harita, korkunç bir rakamla fiyatlandırıldı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasySerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...