EŞSİZ SAVAŞ RUHU
"Ölümün Hizmetkarı!"
Prenses Miao Miao, Longhu Baskın Canavarı, Zhao Fang ve Sima Kong'un gözleri ateş saçıyordu, figürleri öfkeyle titriyordu, auraları patlamanın eşiğindeydi.
Gong Yang'ın gözleri bile daha önce ondan hiç görülmemiş buz gibi bir bakışla doluydu!
Bu Ölümün Hizmetkarı, Ölüm Okyanusu'nun ruhu tarafından cezalandırılmasına rağmen hala bu kadar küçümseyici davranmaya cesaret ediyordu!
Affedilemez!
"Sakin olun çocuklar, sakin olmalıyız!" Gong Yang öfkesini bastırmak için birkaç derin nefes aldı: "Şu anda dürtüyle hareket edemeyiz. Hala duruşmadayız, dolayısıyla Ölümün Hizmetkarının otoritesine ve uygulamasına karşı koyamayacağız! Şimdi Reaper Platformuna gitmeliyim. Aksi halde Qin Nan geri döndüğünde bunu tek başına halledemez!"
Qin Nan geri döndüğünde!
Sanki bu dört kelime Prenses Miao Miao ve diğerlerinin kalplerine nüfuz eden bir çeşit büyüye sahipmiş gibiydi.
Gong Yang'ın söylediği doğruydu; Qin Nan geri dönecekti ve o zamana kadar beklemeliyiz!
Prenses Miao Miao devasa Mengpo Nehri'ne baktı ve ne kadar bakmaya çalışırsa çalışsın Qin Nan'ın figürünü bulamadı, bu da kalbinde delici bir acıya neden oldu. Bilinçsizce yumruklarını sıktı ve donuk bir ses tonuyla "Hadi gidelim!" dedi.
Gong Yang ve diğerleri başlarını salladılar. Bunu takiben beş figür hızla Yeraltı Dünyası Köprüsü'nü geçti!
Yeraltı Dünyası Köprüsü inanılmaz derecede gizemliydi. Zirve Lideri Yang'ın mürettebatı Xiao Zhonghuang'ın ve hatta Prenses Miao Miao'nun grubunun bu yolu geçmesi bir saat sürdü.
Xiao Zhonghuang, Zirve Lideri Yang ve ekibi, Prenses Miao Miao'nun grubunun hiçbir şey söylemeden gelişini gördükten sonra yüzlerinde alaycı bir gülümseme oluştu.
Qin Nan zaten Mengpo Nehri'ne düştüğü için sonuç belirlendi. Rakipleriyle daha fazla alay etmeye gerek yoktu!
Reaper's Platform'daki duruşmanın ardından Kutsal Lider Qinglong'la uğraştıktan sonra geri kalan aptallarla uğraşacak bolca zamanları olacaktı!
"Xiao Zhonghuang köprüyü geçen ilk kişi oldu, bu yüzden ona Dao Sıvısı verilecek!"
Ölümün Hizmetkarı, elini sallamadan önce Prenses Miao Miao, Gong Yang ve diğerlerine bakarak dudaklarını yaladı ve bir damla mistik mor sıvının Xiao Zhonghuang'ın alnına inmesine neden oldu.
O anda, sıvı damlası büyülü bir parıltı yaydı ve alnına kazınmış mor bir aleve dönüştü.
Xiao Zhonghuang'ın figürü şiddetli bir şekilde ürperirken aurası o anda güçlendi ve bu süreçte biraz belirsizleşti.
"Reaper Platformuna gitme zamanı geldi!"
Ölümün Hizmetkarı'nın gözlerinde bir miktar heyecan ve tutku görülebiliyordu. Uzun zamandır bugünü bekliyordum ve nihayet geldi.
Daha sonra kolunun bir hareketiyle kalabalığı da beraberinde getirerek alanı parçaladı!
......
......
...Ölüm Okyanusu'nun dışında, iki Kutsal Bölge halkının beklediği yer...
Ölüm Okyanusunda nadir görülen bir olay nedeniyle kalabalığın dikkati tamamen çekildi ve herhangi bir ayrıntıyı kaçırmaktan korktukları için ona bakmalarına neden oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Essiz Savaş Ruhu 3
FantasíaSerinin devamıdir Eşsiz Savas Ruhu ve Eşsiz Savas Ruhu part 2 bitirdiyseniz Burdan Devam etmeniz gerekiyor Şimdiden herkese iyi okumalar Discord Sunucumuz açılmıştır Eğer gelip tanışmak muhabbet etmek istiyorsanız Discord sunucumuzda bekliyorum link...