C565 - Jiang Bilan'ın Ani Ortaya Çıkışı

156 23 1
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Vermilyon Kuş Takımındayken Qin Nan zaten çok sayıda Birincil Taşa ihtiyaç duyacağını söylemişti. O zamandan beri, Zhou Bihua çeşitli yerlerden Birincil Taşları karıştırmakla meşguldü ve bu kadar kısa sürede ona çok büyük bir miktar vermişti.

“Beş milyon sekiz yüz bin; bu beş milyon sekiz yüz bin Birincil Taş demektir…”

Qin Nan gözleri heyecanla dolarken mırıldandı.

Daha önce onun İlahi Savaş Ruhu dokuz yüz bin Birincil Taş ile yedinci seviye Di rütbesine ulaşmıştı!

İlahi Savaş Ruhunun beş milyon sekiz yüz bin Birincil Taşla dokuzuncu sınıfa, hatta onuncu sınıfa, Di Dereceli Savaşçı Ruhu seviyesine yükselmesi mümkün müydü?

"Vay, Dragon Abyss Mistik Alanının denemesi yakında başlıyor ve zaman daralıyor. Duruşmanın ardından Dövüş Ruhumun seviyesini yükselteceğim!”

Qin Nan nefes aldı ve kararını verdi.

Bunu takiben, Uyuyan Buda Metodu ile derin bir uykuya daldı ve Kanunlara Karşı Gelen İlkel Ruhu, Dövüş Yüceliği Aleminin gücünü kavramaya başladı.

Zaman yavaş yavaş geçti. Ertesi gün doğan güneşin ışınları tüm sarayı aydınlatarak ona görkemli bir görünüm kazandırdı.

Vızıldamak!

Qin Nan'ın gözleri aniden açıldı ve vücudu yükselen bir dalganın sesini yaydı.

“Bedenimdeki İlkel Ruh sınırına ulaştı. Bir adım daha atarak kolayca Dövüş Majesteleri Aleminin gücünü doğurabilirdi. Görünüşe göre bunu başarmak için Dragon Abyss Mistik Bölgesinden Dragon Abyss Meyvesine ihtiyacım olacak…” Qin Nan'ın gözleri güçlü bir savaş niyetiyle titredi.

Bir gün meditasyon yaptıktan sonra kendisini en iyi performansı sergilemeye tamamen hazırlamıştı.

“Duan Qing, hadi gidelim. Mistik Yer Salonuna gitme zamanı!”

Üçüncü Prens bugün görünüşünü değiştirmişti; yeşil bir elbise giyiyor, saçını topuz yapıyor ve sırtında uzun bir kılıç taşıyordu. Dizginsiz bir kılıç ustasına benziyordu.

Qin Nan ona baktı. Üçüncü Prens'in her zamanki aurasından farklı bir savaş niyetine dair bir ipucu hissedebiliyordu.

"Hımm."

Qin Nan, ikisi ayrılmadan önce başını salladı.

Dragon Abyss Mistik Alanı'nı etkinleştirmek için özel olarak inşa edilmiş bir saray vardı: Mistik Yer Salonu. Mistik Bölgeye girmeden önce prenslerin dehalarını salona getirmeleri gerekiyordu. Mistik Zemin ancak herkesin gelmesiyle gerçekleşecek törenden sonra faaliyete geçecekti.

Bununla birlikte, Gökyüzü Kavurucu İmparator, Ejderha Uçurumu Mistik Alanı töreni sırasında kendisini göstermeyecekti.

İmparator yalnızca 'Cennete Tapınma Ziyafeti' ve 'Veliaht Prens Nişanı' gibi krallığın önemli meseleleri için hazır bulunacaktı.

İkili Mystical Ground Hall'a vardığında, salon zaten otuzdan fazla prens ve prensesle doluydu.

“Selamlar, Üçüncü Kardeş ve Kardeş Duan Qing!”

"Kardeş Duan Qing, tekrar karşılaştık!"

“Kardeş Duan Qing'in Yetenek Toplama Salonundaki muhteşem performansını henüz unutmadım.”

Onlar gelir gelmez etraflarına birçok prens ve prenses toplanıp selam verdiler.

Dahası, prenslerin ve prenseslerin Qin Nan'a bakışları bir miktar yaltaklanmayla doluydu. İkincisi ona baştan çıkarıcı bakışlar bile attı.

Essiz Savaş Ruhu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin